Zákon o reklamě

Zákon č. 40/1995 Sb. , o regulaci reklamy a o změně a doplnění zákona č. 468/1991 Sb. , o provozování rozhlasového a televizního vysílání, ve znění pozdějších předpisů.

Médium: Článek
Jazyk: Česky
Zdroj: Ekonomický a právní poradce podnikatele
Roč. 1995, č. 5 (21.03.1995), s. 97-113
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 00632naa a2200157 4500
001 109570
005 20211003145826.0
008 910101e19950321xx ||||||||||||||czecze d
040 |a STG001  |b cze 
245 0 0 |a Zákon o reklamě 
520 2 |a Zákon č. 40/1995 Sb. , o regulaci reklamy a o změně a doplnění zákona č. 468/1991 Sb. , o provozování rozhlasového a televizního vysílání, ve znění pozdějších předpisů. 
653 0 |a právo  |a ekonomie  |a zákony  |a reklama 
773 0 |t Ekonomický a právní poradce podnikatele  |g Roč. 1995, č. 5 (21.03.1995), s. 97-113  |q 1995:5  |9 19950321 
910 |a STG001 
942 |c AN 
999 |d 109570