Komunikace v pomáhajících profesích /

Kniha vás bude směřovat k vedení rozhovoru, který je z pohledu druhého účastníka příjemný. Postupně si projdete rozhovorem krok za krokem a seznámíte se s komunikačními dovednostmi, které vám usnadní porozumět druhému a nabídnout mu vaše sdělení přijatelným způsobem. V první části kniha nabízí možno...

Celý popis

Hlavní autor: Dlabal, Martin, 1971-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Portál, 2021
Vydání: Vydání první
Témata:
Konspekt: 316.4/.7
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Kniha vás bude směřovat k vedení rozhovoru, který je z pohledu druhého účastníka příjemný. Postupně si projdete rozhovorem krok za krokem a seznámíte se s komunikačními dovednostmi, které vám usnadní porozumět druhému a nabídnout mu vaše sdělení přijatelným způsobem. V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho dříve, než začne. V druhé části se zaměřuje na takové reakce na sdělení druhého, aby mohl své téma dokončit podle svých představ. V závěru se seznámíte s postupy, jak sdělovat informace, názory a rady, aby byly pro druhého přijatelné. Kniha je určená především pro odborníky v pomáhajících profesích.
Fyzický popis: 135 stran : ilustrace ; 23 cm
Bibliografie: Obsahuje bibliografii
ISBN: 9788026218067