Jak si porozumět, domluvit se a společně si hrát : neverbální dítě v mateřské škole /

Kniha si klade za cíl ukázat, že i malé úpravy a drobná opatření za využití stávajících prostředky a materiálů, které má mateřská škola a rodina k dispozici, mohou vést k rozvoji komunikace a lepšímu dorozumění a interakci s neverbálním dítětem. A to nejen mezi učitelem a dítětem, ale i dětmi navzáj...

Celý popis

Hlavní autor: Skalová, Pavla Foster
Další autoři: Kunová, Alena, Šarounová, Jana, 1964-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: V Praze : Pasparta, 2021
Vydání: Vydání první
Témata:
Konspekt: 376
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02744nam a2200565 i 4500
001 207748
003 CZ-StSK
005 20221109084129.0
007 ta
008 210315s2021 xr a f f 000 0 cze
015 |a cnb003312350 
020 |a 9788088290735  |q (brožováno) 
040 |a BOA001  |b cze  |e rda 
041 |a cze 
044 |a xr  |c CZ 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |9 22 
080 |a 316.772-028.82  |2 MRF 
080 |a 616.89-008.434  |2 MRF 
080 |a 373.2  |2 MRF 
080 |a 37.04  |2 MRF 
080 |a 376  |2 MRF 
080 |a 376-056.264  |2 MRF 
080 |a (072)  |2 MRF 
100 1 |a Skalová, Pavla Foster  |7 xx0258896  |4 aut  |9 133561 
245 1 0 |a Jak si porozumět, domluvit se a společně si hrát :  |b neverbální dítě v mateřské škole /  |c Pavla Foster Skalová, Alena Kunová, Jana Šarounová 
250 |a Vydání první 
264 1 |a V Praze :  |b Pasparta,  |c 2021 
300 |a 131 stran :  |b barevné ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
520 2 |a Kniha si klade za cíl ukázat, že i malé úpravy a drobná opatření za využití stávajících prostředky a materiálů, které má mateřská škola a rodina k dispozici, mohou vést k rozvoji komunikace a lepšímu dorozumění a interakci s neverbálním dítětem.  |b A to nejen mezi učitelem a dítětem, ale i dětmi navzájem. Autorky nenabízejí složité metody nebo přesně strukturované postupy, ale spíše způsob, jak o podpoře komunikace v dětské skupině přemýšlet a jak pracovat možná trochu poučeněji s tím, co se již v prostředí mateřské školy běžně užívá. 
650 0 7 |a alternativní a augmentativní komunikace  |7 ph221973  |2 czenas  |9 115286 
650 0 7 |a poruchy komunikace  |7 ph205080  |2 czenas  |9 22680 
650 0 7 |a předškolní výchova  |7 ph124887  |2 czenas  |9 133393 
650 0 7 |a podpůrná opatření (vzdělávání)  |7 ph889939  |2 czenas  |9 16294 
650 0 7 |a speciální pedagogika  |7 ph116230  |2 czenas  |9 133062 
650 0 7 |a logopedie  |7 ph117229  |2 czenas  |9 123258 
653 |a předškolní pedagogika 
653 |a mateřské školy 
653 |a poruchy řeči 
653 |a komunikace (sdělování) 
655 7 |a metodické příručky  |7 fd132826  |2 czenas  |9 133094 
700 1 |a Kunová, Alena  |7 xx0258897  |4 aut  |9 133562 
700 1 |a Šarounová, Jana,  |d 1964-  |7 jx20100713023  |4 aut  |9 115288 
910 |a STG001 
942 |2 udc  |c KN 
999 |d 207748 
993 |0 0  |1 316100304787  |2 udc  |4 0  |6 372  |7 0  |9 167205  |a 191.00  |b 0  |c 287464  |d 2022-11-09  |e 1  |f DOSP  |g 372  |h 270.00  |i 2  |l DOSP  |r 2022-12-12  |s 2022-11-14  |t 5  |w 2022-11-09  |y KN