Jak si porozumět, domluvit se a společně si hrát : neverbální dítě v mateřské škole /
Kniha si klade za cíl ukázat, že i malé úpravy a drobná opatření za využití stávajících prostředky a materiálů, které má mateřská škola a rodina k dispozici, mohou vést k rozvoji komunikace a lepšímu dorozumění a interakci s neverbálním dítětem. A to nejen mezi učitelem a dítětem, ale i dětmi navzáj...
Hlavní autor: | Skalová, Pavla Foster |
---|---|
Další autoři: | Kunová, Alena, Šarounová, Jana, 1964- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
V Praze :
Pasparta,
2021
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
Konspekt: | 376 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02744nam a2200565 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 207748 | ||
003 | CZ-StSK | ||
005 | 20221109084129.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 210315s2021 xr a f f 000 0 cze | ||
015 | |a cnb003312350 | ||
020 | |a 9788088290735 |q (brožováno) | ||
040 | |a BOA001 |b cze |e rda | ||
041 | |a cze | ||
044 | |a xr |c CZ | ||
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |9 22 | |
080 | |a 316.772-028.82 |2 MRF | ||
080 | |a 616.89-008.434 |2 MRF | ||
080 | |a 373.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.04 |2 MRF | ||
080 | |a 376 |2 MRF | ||
080 | |a 376-056.264 |2 MRF | ||
080 | |a (072) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Skalová, Pavla Foster |7 xx0258896 |4 aut |9 133561 | |
245 | 1 | 0 | |a Jak si porozumět, domluvit se a společně si hrát : |b neverbální dítě v mateřské škole / |c Pavla Foster Skalová, Alena Kunová, Jana Šarounová |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a V Praze : |b Pasparta, |c 2021 | |
300 | |a 131 stran : |b barevné ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
520 | 2 | |a Kniha si klade za cíl ukázat, že i malé úpravy a drobná opatření za využití stávajících prostředky a materiálů, které má mateřská škola a rodina k dispozici, mohou vést k rozvoji komunikace a lepšímu dorozumění a interakci s neverbálním dítětem. |b A to nejen mezi učitelem a dítětem, ale i dětmi navzájem. Autorky nenabízejí složité metody nebo přesně strukturované postupy, ale spíše způsob, jak o podpoře komunikace v dětské skupině přemýšlet a jak pracovat možná trochu poučeněji s tím, co se již v prostředí mateřské školy běžně užívá. | |
650 | 0 | 7 | |a alternativní a augmentativní komunikace |7 ph221973 |2 czenas |9 115286 |
650 | 0 | 7 | |a poruchy komunikace |7 ph205080 |2 czenas |9 22680 |
650 | 0 | 7 | |a předškolní výchova |7 ph124887 |2 czenas |9 133393 |
650 | 0 | 7 | |a podpůrná opatření (vzdělávání) |7 ph889939 |2 czenas |9 16294 |
650 | 0 | 7 | |a speciální pedagogika |7 ph116230 |2 czenas |9 133062 |
650 | 0 | 7 | |a logopedie |7 ph117229 |2 czenas |9 123258 |
653 | |a předškolní pedagogika | ||
653 | |a mateřské školy | ||
653 | |a poruchy řeči | ||
653 | |a komunikace (sdělování) | ||
655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 |2 czenas |9 133094 | |
700 | 1 | |a Kunová, Alena |7 xx0258897 |4 aut |9 133562 | |
700 | 1 | |a Šarounová, Jana, |d 1964- |7 jx20100713023 |4 aut |9 115288 | |
910 | |a STG001 | ||
942 | |2 udc |c KN | ||
999 | |d 207748 | ||
993 | |0 0 |1 316100304787 |2 udc |4 0 |6 372 |7 0 |9 167205 |a 191.00 |b 0 |c 287464 |d 2022-11-09 |e 1 |f DOSP |g 372 |h 270.00 |i 2 |l DOSP |r 2022-12-12 |s 2022-11-14 |t 5 |w 2022-11-09 |y KN |