Kreslíme lehce, zpíváme tence : rozvoj grafomotoriky s hudebními činnostmi /

Publikace přináší metodický materiál pro rozvoj psychomotoriky a grafomotoriky dětí v předškolních zařízeních. Tvoří ji 16 obdobně strukturovaných kapitol s vyváženým obsahem činností rozvíjejících oblast hrubé motoriky, jemné motoriky a grafomotoriky. V každé kapitole hrají klíčovou roli hudební či...

Celý popis

Hlavní autor: Kmentová, Milena
Další autoři: Knorová, Markéta, 1996-, Moravcová, Alžběta, 1995-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Portál, 2022
Vydání: Vydání první
Témata:
Konspekt: 373.2/.3
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02927nam a2200565 i 4500
001 208604
003 CZ-StSK
005 20230316080544.0
007 ta
008 220330s2022 xr ag e f 000 0 cze
015 |a cnb003402835 
020 |a 9788026218944  |q (brožováno) 
040 |a ABA001  |b cze  |e rda 
041 |a cze 
044 |a xr  |c CZ 
072 7 |a 373.2/.3  |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání  |9 22 
080 |a 373.2  |2 MRF 
080 |a [793.3:78]:37.091.33  |2 MRF 
080 |a 37.091.33:159.943  |2 MRF 
080 |a 81'233  |2 MRF 
080 |a 159.946.4  |2 MRF 
080 |a (072)  |2 MRF 
100 1 |a Kmentová, Milena  |7 jo2016919040  |4 aut  |9 22681 
245 1 0 |a Kreslíme lehce, zpíváme tence :  |b rozvoj grafomotoriky s hudebními činnostmi /  |c Milena Kmentová ; ilustrace Markéta Knorová a Alžběta Moravcová 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Praha :  |b Portál,  |c 2022 
300 |a 62 stran :  |b ilustrace, noty ;  |c 30 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
336 |a statický obraz  |b sti  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 |a Publikace přináší metodický materiál pro rozvoj psychomotoriky a grafomotoriky dětí v předškolních zařízeních. Tvoří ji 16 obdobně strukturovaných kapitol s vyváženým obsahem činností rozvíjejících oblast hrubé motoriky, jemné motoriky a grafomotoriky. V každé kapitole hrají klíčovou roli hudební činnosti, motivované známými i novými autorskými písněmi. Klíčovým efektem souběžného zpěvu a pohybu je ovlivnění dechu, neboť se tak předchází jeho zadržování, což přispívá k odbourávání přepětí v těle začínajícího kreslíře/písaře. Publikace reflektuje časté věkově heterogenní složení dětských kolektivů i individuální rozdíly v grafomotorických dovednostech a záměrně nabízí ke každé lekci několik variant pracovních listů s odstupňovanou náročností. 
650 0 7 |a předškolní výchova  |7 ph124887  |2 czenas  |9 133393 
650 0 7 |a hudebně-pohybové hry  |7 ph120896  |2 czenas  |9 27061 
650 0 7 |a psychomotorické hry  |7 ph124818  |2 czenas  |9 124171 
650 0 7 |a řečové dovednosti  |7 ph128299  |2 czenas  |9 116450 
650 0 7 |a grafomotorika  |7 ph120600  |2 czenas  |9 131499 
653 |a pedagogika 
653 |a kreslení 
653 |a hudba 
653 |a předškoláci 
653 |a psychomotorika 
655 7 |a metodické příručky  |7 fd132826  |2 czenas  |9 133094 
700 1 |a Knorová, Markéta,  |d 1996-  |7 xx0273092  |4 ill  |9 134761 
700 1 |a Moravcová, Alžběta,  |d 1995-  |7 xx0273093  |4 ill  |9 134762 
910 |a STG001 
942 |2 udc  |c KN 
999 |d 208604 
993 |0 0  |1 316100308090  |2 udc  |4 0  |6 372  |7 0  |9 169180  |a 129.50  |b 0  |c 288880  |d 2023-01-19  |e 3  |f DOSP  |g 372  |h 185.00  |i 3  |l DOSP  |m 2  |q 2024-06-05  |r 2024-04-03  |s 2024-04-03  |t 5  |w 2023-01-19  |y KN