Strategický marketing /

Hlavní autor: Horáková, Helena
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2003
Vydání: 2., rozš.a aktualiz. vyd.
Edice: Expert
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 00933nam a2200253 4500
001 27040
005 20211003164452.0
008 040303s2003 xr ||||||||||||||czecze d
020 |a 8024704471 :  |c 279.00 Kč 
040 |a STG001  |b cze 
100 1 |a Horáková, Helena  |7 mzk2003169483  |4 aut  |9 79046 
245 1 0 |a Strategický marketing /  |c Helena Horáková 
250 |a 2., rozš.a aktualiz. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada Publishing,  |c 2003 
300 |a 200 s. 
490 1 |a Expert 
500 |a Obsahuje tabulky -- Obsahuje schémata 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
653 0 |a marketing  |a strategický  |a ekonomika  |a řízení  |a plánování  |a realizace  |a podniky 
830 0 |a Expert  |9 116977 
910 |a STG001 
942 |c KN 
999 |d 27040 
993 |0 0  |1 316100175716  |4 0  |6 339_000000000000000  |7 0  |9 31275  |a 209.25  |b 0  |c 175716  |d 2004-03-03  |e 53  |f DOSP  |g 339  |h 279.00  |i OPA  |j 73  |l DOSP  |n 0  |r 2022-11-28  |s 2022-11-26  |t 5  |w 2021-10-03  |y KN