10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat /

Hlavní autor: Kotler, Philip, 1931-
Další autoři: Adamík, Jiří, Malý, Josef
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2005
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316100184395 184395 330 (neuvedeno) Dostupné 36x

Pobočka

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316100184396 184396 I 330 (neuvedeno) Dostupné 3x