Public relations jako ovlivňování mínění : [teorie a praxe efektivního PR, aktivní a reaktivní PR, PR a komunikační kanály, PR a hegemonie mocenských elit, jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat] /
Hlavní autor: | Ftorek, Jozef, 1973- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2009
|
Vydání: | 2., rozšíř. vyd. |
Edice: |
Manažer
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení pro dospělé
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316100210576 | 210576 | 339 | (neuvedeno) | Dostupné | 16x |