Lobbing v moderních demokraciích /

Ačkoli je lobbing veřejností nazírán jako něco podezřelého, jedná se o běžnou součást fungování liberálních demokracií, která přináší celé společnosti jak řadu výhod, tak i potenciálních problémů. Velmi úzce je spojen s problematikou reprezentace zájmů, se zájmovými skupinami a fungováním občanské s...

Celý popis

Další autoři: Müller, Karel B., 1972-, Laboutková, Šárka, 1971-, Vymětal, Petr
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2010
Vydání: Vyd. 1.
Témata:
Konspekt: 321
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Ačkoli je lobbing veřejností nazírán jako něco podezřelého, jedná se o běžnou součást fungování liberálních demokracií, která přináší celé společnosti jak řadu výhod, tak i potenciálních problémů. Velmi úzce je spojen s problematikou reprezentace zájmů, se zájmovými skupinami a fungováním občanské společnosti. Kniha Lobbing v moderních demokraciích osvětluje roli lobbingu jako jedné z možných legitimních a legálních technik prosazování vlivu v moderních demokraciích. Zabývá se popisem lobbistické praxe ve vybraných kontextech. Publikace je určena zejména studentům humanitních a sociálně vědních oborů, odborným pracovníkům, pracovníkům veřejné správy, lidem zaměstnaným ve veřejném, firemním i neziskovém sektoru
Popis jednotky: Obálkový podnázev: regulace lobbingu, typologie, formy a funkce zájmových skupin, pluralismus a neokorporativismus
Fyzický popis: 256 s. : il.
Bibliografie: Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN: 9788024731650