Každý je na něco chytrý : jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence /

Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, "na co jsou chytré" a jak mohou své předno...

Celý popis

Hlavní autor: Armstrong, Thomas, 1951-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Portál, 2011
Vydání: Vyd. 1.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02216nam a2200265 4500
001 47906
005 20211003170202.0
008 120127s2011 xr ||||||||||||||czecze d
020 |a 9788026200192  |q (brož.) :  |c 345.00 Kč 
040 |a STG001  |b cze 
041 1 |a cze  |h eng 
100 1 |a Armstrong, Thomas,  |d 1951-  |7 xx0144580  |4 aut  |9 107202 
245 1 0 |a Každý je na něco chytrý :  |b jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence /  |c Thomas Armstrong ; [z anglického originálu přeložil Martin Škapa] 
246 1 3 |a Jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2011 
300 |a 253 s. :  |b il. 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 2 |a Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, "na co jsou chytré" a jak mohou své přednosti využít k tomu, aby se rozvíjely i v jiných oblastech. Pracuje s osmi druhy inteligence, jak je formulovala teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera. Děti mohou zjišťovat, jestli jsou "chytré na slova", "hudebně chytré", "chytré na logiku", "obrazově chytré", "tělesně chytré", "chytré na lidi", "chytré na sebe" či "chytré na přírodu". Dobře strukturovanou knihu mohou využít nejen děti samy, ale i rodiče, pedagogové a vychovatelé, kteří se v individuálních i skupinových programech zaměřují na všestranný rozvoj dětí a chtějí je podpořit v tom, že každé z nich má nějaké přednosti a svůj způsob, jak se rozvíjet v oblastech, v nichž se mu zatím moc nedaří. 
653 0 |a inteligence  |a talent  |a rozvoj osobnosti  |a schopnosti  |a děti  |a školní věk  |a chytrost  |a vzdělávání  |a literatura pro děti a mládež  |a populárně-naučné publikace 
765 0 |t You're smarter than you think 
910 |a STG001 
942 |c KN 
999 |d 47906 
993 |0 0  |1 316100225551  |4 0  |6 M_1_000000000000000  |7 0  |9 54221  |a 248.40  |b 0  |c 225551  |d 2012-01-27  |e 10  |f M  |g M 1  |h 345.00  |i OPA  |j 11  |l M  |m 4  |n 0  |r 2024-01-29  |s 2023-11-20  |t 7  |w 2021-10-03  |y KN