Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" /

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřeb...

Celý popis

Hlavní autor: Vysekalová, Jitka, 1941-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2011
Vydání: 1. vyd.
Edice: Expert (Grada)
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol.
Popis jednotky: Anglické resumé
Fyzický popis: 356 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, faksim.
Bibliografie: Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN: 9788024735283