Komunikace ve školní třídě /
Kniha nabízí aktuální informace o tom, jak probíhá komunikace mezi učitelem a žáky. Tyto informace jsou čerpány z originálního výzkumu autorského týmu, který zahrnoval dlouhodobé pozorování a videonahrávky vyučovacích hodin různých učitelů druhého stupně základní školy. Kniha tak přináší řadu příkla...
Hlavní autor: | Šeďová, Klára, 1974- |
---|---|
Další autoři: | Švaříček, Roman, 1978-, Šalamounová, Zuzana |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2012
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02376nam a2200277 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 48693 | ||
005 | 20211003170231.0 | ||
008 | 120423s2012 xr ||||||||||||||czecze d | ||
020 | |a 9788026200857 |q (brož.) : |c 385.00 Kč | ||
040 | |a STG001 |b cze | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
100 | 1 | |a Šeďová, Klára, |d 1974- |7 mzk2005279375 |4 aut |9 98051 | |
245 | 1 | 0 | |a Komunikace ve školní třídě / |c Klára Šeďová, Roman Švaříček, Zuzana Šalamounová |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2012 | ||
300 | |a 293 s. : |b il. | ||
500 | |a Anglické resumé | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | 2 | |a Kniha nabízí aktuální informace o tom, jak probíhá komunikace mezi učitelem a žáky. Tyto informace jsou čerpány z originálního výzkumu autorského týmu, který zahrnoval dlouhodobé pozorování a videonahrávky vyučovacích hodin různých učitelů druhého stupně základní školy. Kniha tak přináší řadu příkladů ze školní praxe, umožňuje vytvořit si živou představu o tom, jak komunikace ve školní třídě reálně probíhá. Detailně se zaobírá například povahou učitelských otázek a zpětné vazby, kterou učitelé žákům poskytují. Rovněž upozorňuje na skutečnost, že komunikace ve školní třídě se netýká pouze vyučovacích obsahů, ale podílí se také na utváření vztahů mezi učitelem a žáky, jako je náklonnost a respekt či naopak antipatie a despekt. V závěrečné kapitole je prezentována koncepce dialogického vyučování jako ideálního modelu pedagogické komunikace a jsou hledány způsoby, které by českým učitelům mohly pomoci se tomuto modelu přiblížit. Kniha je určena studentům učitelství a pedagogických oborů, praktikujícím učitelům a odborníkům z oblasti věd o výchově. | |
653 | 0 | |a pedagogika |a škola |a třídy |a pedagogická |a komunikace |a školní třídy |a žáci |a učitelé |a výuka |a otázky |a odpovědi |a dialog |a kolektivní monografie | |
700 | 1 | |a Švaříček, Roman, |d 1978- |7 mzk2007417181 |4 aut |9 98050 | |
700 | 1 | |a Šalamounová, Zuzana |7 kv2012688610 |4 aut |9 107836 | |
910 | |a STG001 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 48693 | ||
993 | |0 0 |1 316100226907 |4 0 |6 37_000000000000000 |7 0 |9 55056 |a 277.20 |b 0 |c 226907 |d 2012-04-23 |e 20 |f DOSP |g 37 |h 385.00 |i OPA |j 73 |l DOSP |m 5 |n 0 |r 2024-04-24 |s 2024-01-22 |t 5 |w 2021-10-03 |y KN |