Nehody dopravních letadel v Československu. pístová a turbovrtulová letadla / Díl 3., 1961-1992 :

Třetí díl se měl původně zabývat celým obdobím od roku 1961 do jeho zániku rozdělením na dva samostatné státy 31.12.1992. Počet nehod a množství materiálů k nehodám po roce 1960 je však tak velké a rozbory nehod obsáhlé, že toto období bylo nutné rozdělit do dvou samostatných dílů. V podstatě lze ko...

Celý popis

Hlavní autor: Keller, Ladislav
Další autoři: Kolouch, Václav
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Cheb : Svět křídel, 2011
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Svět křídel
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02255nam a2200277 4500
001 48792
005 20211003170252.0
008 120502s2011 xr ||||||||||||||czecze d
020 |a 9788086808895  |q (váz.) :  |c 390.00 Kč 
040 |a STG001  |b cze 
100 1 |a Keller, Ladislav  |7 mzk2007411206  |4 aut  |9 107894 
245 1 0 |a Nehody dopravních letadel v Československu.  |n Díl 3.,  |p 1961-1992 :  |b pístová a turbovrtulová letadla /  |c Ladislav Keller, Václav Kolouch 
246 1 3 |a Pístová a turbovrtulová letadla 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Cheb :  |b Svět křídel,  |c 2011 
300 |a 383 s. :  |b il., portréty. mapy, faksimile 
490 1 |a Svět křídel 127 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 2 |a Třetí díl se měl původně zabývat celým obdobím od roku 1961 do jeho zániku rozdělením na dva samostatné státy 31.12.1992. Počet nehod a množství materiálů k nehodám po roce 1960 je však tak velké a rozbory nehod obsáhlé, že toto období bylo nutné rozdělit do dvou samostatných dílů. V podstatě lze konstatovat, že autoři v mnoha případech řešili problém přeinformovanosti. To znamená, že v prvním díle byly publikovány všechny informace, které byly k dispozici. Totéž (až na výjimky) platilo i u druhého dílu. Ve třetím dílu již autoři měli k dispozici tolik informací, že řešili problém, které informace nepublikovat. Jako příklad lze uvést nehodu prototypu L-410UVP OK-162, kde dokumentace k nehodě uložená v Národním archívu je uložená v 10 kartonech. Aby třetí díl nepřerostl do obludné velikosti, bylo nutno období 1961-1992 rozdělit na dvě části, přičemž třetí díl se zabývá letouny s pístovými motory (IL-14) a turbovrtulovými motory (IL-18 a L-410). 
653 0 |a letectví  |a letecká doprava  |a Československo  |a dopravní  |a letadla  |a letecké  |a nehody  |a katastrofy  |a přehledy  |a r. 1961-1992  |a monografie 
700 1 |a Kolouch, Václav  |7 xx0109889  |4 aut  |9 107895 
830 0 |a Svět křídel  |n 127  |9 122221 
910 |a STG001 
942 |c KN 
999 |d 48792 
993 |0 0  |1 316100227103  |4 0  |6 629_130000000000000  |7 0  |9 55159  |a 280.80  |b 0  |c 227103  |d 2012-05-02  |e 4  |f DOSP  |g 629.13  |h 390.00  |i Svět křídel  |j 75  |l DOSP  |n 0  |r 2023-09-27  |s 2023-09-07  |t 5  |w 2021-10-03  |y KN