Nehody dopravních letadel v Československu. pístová a turbovrtulová letadla / Díl 3., 1961-1992 :
Třetí díl se měl původně zabývat celým obdobím od roku 1961 do jeho zániku rozdělením na dva samostatné státy 31.12.1992. Počet nehod a množství materiálů k nehodám po roce 1960 je však tak velké a rozbory nehod obsáhlé, že toto období bylo nutné rozdělit do dvou samostatných dílů. V podstatě lze ko...
Hlavní autor: | Keller, Ladislav |
---|---|
Další autoři: | Kolouch, Václav |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Cheb :
Svět křídel,
2011
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Svět křídel
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02255nam a2200277 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 48792 | ||
005 | 20211003170252.0 | ||
008 | 120502s2011 xr ||||||||||||||czecze d | ||
020 | |a 9788086808895 |q (váz.) : |c 390.00 Kč | ||
040 | |a STG001 |b cze | ||
100 | 1 | |a Keller, Ladislav |7 mzk2007411206 |4 aut |9 107894 | |
245 | 1 | 0 | |a Nehody dopravních letadel v Československu. |n Díl 3., |p 1961-1992 : |b pístová a turbovrtulová letadla / |c Ladislav Keller, Václav Kolouch |
246 | 1 | 3 | |a Pístová a turbovrtulová letadla |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Cheb : |b Svět křídel, |c 2011 | ||
300 | |a 383 s. : |b il., portréty. mapy, faksimile | ||
490 | 1 | |a Svět křídel 127 | |
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | 2 | |a Třetí díl se měl původně zabývat celým obdobím od roku 1961 do jeho zániku rozdělením na dva samostatné státy 31.12.1992. Počet nehod a množství materiálů k nehodám po roce 1960 je však tak velké a rozbory nehod obsáhlé, že toto období bylo nutné rozdělit do dvou samostatných dílů. V podstatě lze konstatovat, že autoři v mnoha případech řešili problém přeinformovanosti. To znamená, že v prvním díle byly publikovány všechny informace, které byly k dispozici. Totéž (až na výjimky) platilo i u druhého dílu. Ve třetím dílu již autoři měli k dispozici tolik informací, že řešili problém, které informace nepublikovat. Jako příklad lze uvést nehodu prototypu L-410UVP OK-162, kde dokumentace k nehodě uložená v Národním archívu je uložená v 10 kartonech. Aby třetí díl nepřerostl do obludné velikosti, bylo nutno období 1961-1992 rozdělit na dvě části, přičemž třetí díl se zabývá letouny s pístovými motory (IL-14) a turbovrtulovými motory (IL-18 a L-410). | |
653 | 0 | |a letectví |a letecká doprava |a Československo |a dopravní |a letadla |a letecké |a nehody |a katastrofy |a přehledy |a r. 1961-1992 |a monografie | |
700 | 1 | |a Kolouch, Václav |7 xx0109889 |4 aut |9 107895 | |
830 | 0 | |a Svět křídel |n 127 |9 122221 | |
910 | |a STG001 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 48792 | ||
993 | |0 0 |1 316100227103 |4 0 |6 629_130000000000000 |7 0 |9 55159 |a 280.80 |b 0 |c 227103 |d 2012-05-02 |e 4 |f DOSP |g 629.13 |h 390.00 |i Svět křídel |j 75 |l DOSP |n 0 |r 2023-09-27 |s 2023-09-07 |t 5 |w 2021-10-03 |y KN |