Environmentální výchova pro ZŠ a SŠ : tři kroky k aktivnímu vyučování /
Na základech konstruktivistického modelu vzdělávání ve 3 krocích (evokace-uvědomění si významu informací-reflexe) nabízí tato publikace postup pro vytváření výukových hodin na environmentální témata. Třífázový model učení E-U-R je uplatněn v ukázkách 15 výukových hodin na témata, jako jsou biopotrav...
Další autoři: | Šebešová, Petra, Šimonová, Petra |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2013
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Na základech konstruktivistického modelu vzdělávání ve 3 krocích (evokace-uvědomění si významu informací-reflexe) nabízí tato publikace postup pro vytváření výukových hodin na environmentální témata. Třífázový model učení E-U-R je uplatněn v ukázkách 15 výukových hodin na témata, jako jsou biopotraviny, domácí ekologie, znečištění životního prostředí či biodiverzita. Podrobné popisy jednotlivých hodin jsou doplněny veškerými materiály potřebnými pro výuku: pracovními listy, texty pro žáky či obrázky. Publikace nabízí hodiny použitelné v předmětech přírodopis, český jazyk, angličtina či zeměpis a je určena učitelům na druhém stupni ZŠ a na SŠ |
---|---|
Fyzický popis: |
222 s. : il., tab. |
Bibliografie: |
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy |
ISBN: |
9788026205036 |