Didaktika osobnostní a sociální výchovy /
Osobnostní a sociální výchova (OSV) je jedním z edukačních systémů věnujících se právě osobnostním dovednostem (práce na sebepojetí, sebeovládání, psychohygiena atd.) a dovednostem sociálním (práce se vztahy, komunikace, kooperace atd.). Svorníkem těchto skupin dovedností je pak morální rozměr jejic...
Hlavní autor: | Valenta, Josef, 1954- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2013
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Pedagogika (Grada)
|
Témata: | |
Konspekt: | 37 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02390nam a2200409 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 58965 | ||
005 | 20230124063158.0 | ||
008 | 190612s2013 xr ||||f|||cze001|0|cze d | ||
015 | |a cnb002540463 | ||
020 | |a 9788024744735 |q (brož.) : |c 199.00 Kč | ||
040 | |a STG001 |b cze | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.032/.035 |2 MRF | ||
080 | |a 159.923.5 |2 MRF | ||
080 | |a 373.02 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Valenta, Josef, |d 1954- |7 jn19981002291 |4 aut |9 97437 | |
245 | 1 | 0 | |a Didaktika osobnostní a sociální výchovy / |c Josef Valenta |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b Grada, |c 2013 | ||
300 | |a 232 s. ; |c 21 cm | ||
490 | 1 | |a Pedagogika | |
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | 2 | |a Osobnostní a sociální výchova (OSV) je jedním z edukačních systémů věnujících se právě osobnostním dovednostem (práce na sebepojetí, sebeovládání, psychohygiena atd.) a dovednostem sociálním (práce se vztahy, komunikace, kooperace atd.). Svorníkem těchto skupin dovedností je pak morální rozměr jejich použití v různých situacích. Ve vztahu ke škole je OSV tzv. průřezovým tématem (rámcové programy pro základní vzdělávání a pro gymnázia). Jejím specifikem je, že učivem se stává sám žák (účastník, klient), ale i třída jako skupina. Podle výpovědí učitelů patří OSV k oblíbeným tématům. Provázejí ji ale mýty, například o tom, že probíhá jaksi "samo sebou" (jen pobytem ve školním kolektivu), že probíhá vlastně neustále (vždy a všude) apod. Pohled do třídy nicméně může ukázat, že tomu tak nebývá. | |
546 | |a Anglické resumé | ||
650 | 0 | 7 | |a osobnostní a sociální výchova |7 ph351300 |2 czenas |9 130855 |
650 | 0 | 7 | |a rozvoj osobnosti |7 ph194683 |9 10169 |
650 | 0 | 7 | |a školní didaktika |7 ph116827 |2 czenas |9 29509 |
653 | |a pedagogika |a vzdělávání |a didaktika |a sociální |a výchova |a monografie | ||
655 | 7 | |a monografie |7 fd132842 |9 134082 | |
655 | 7 | |a monografie |7 fd132842 |9 134082 | |
830 | 0 | |a Pedagogika (Grada) |9 117495 | |
910 | |a STG001 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 58965 | ||
993 | |0 0 |1 316100271165 |4 0 |6 37_000000000000000 |7 0 |9 66085 |a 75.00 |b 0 |c 271165 |d 2019-06-12 |e 1 |f DOSP |g 37 |h 199.00 |i Team Business |j 127 |l DOSP |n 0 |r 2022-04-26 |s 2020-09-04 |t 5 |w 2021-10-03 |y KN |