Vědci v mateřské škole : aktivity pro malé badatele /
Současní učitelé by měli děti vést cestou poznávání, objevování, bádání a zkoumání. Zejména preprimární vzdělávání dává učitelům možnost ovlivňovat způsob myšlení a jednání dětí už od nejútlejšího věku. Děti mohou denně zažívat radostné chvíle při objevování nových poznatků. Aby si děti to, co se na...
Hlavní autor: | Rochovská, Ivana |
---|---|
Další autoři: | Krupová, Dagmar, 1961-, Škultéty, Michaela, 1972- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2015
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
Konspekt: | 373.2/.3 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02715nam a2200469 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 60879 | ||
005 | 20230815082820.0 | ||
008 | 150907s2015 xr a|||e|f|cze000|0|cze d | ||
015 | |a cnb002695783 | ||
020 | |a 9788026208181 |q (brožováno) : |c 259.00 Kč | ||
040 | |a STG001 |b cze |e rda | ||
041 | 1 | |a cze |h slo | |
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 373.2 |2 MRF | ||
080 | |a 371.214 |2 MRF | ||
080 | |a 5 |2 MRF | ||
080 | |a 371.314.6:159.955 |2 MRF | ||
080 | |a 37.013 |2 MRF | ||
080 | |a (072) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Rochovská, Ivana |7 ola2015876883 |4 aut |9 125397 | |
245 | 1 | 0 | |a Vědci v mateřské škole : |b aktivity pro malé badatele / |c Ivana Rochovská, Dagmar Krupová ; ze slovenštiny přeložila Michaela Škultéty |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2015 | |
300 | |a 133 stran : |b barevné ilustrace ; |c 23 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | 2 | |a Současní učitelé by měli děti vést cestou poznávání, objevování, bádání a zkoumání. Zejména preprimární vzdělávání dává učitelům možnost ovlivňovat způsob myšlení a jednání dětí už od nejútlejšího věku. Děti mohou denně zažívat radostné chvíle při objevování nových poznatků. Aby si děti to, co se naučí, opravdu zapamatovaly, je nevyhnutné při jejich vzdělávání využívat metody, které podněcují k využití již dříve nabytých dovedností a zkušeností. Kniha pracuje s dětskými prekoncepty (představami) o vzduchu a počasí a poskytuje inspiraci k jejich využití a rozvíjení. V knize najdeme jak vědecké aktivity, tedy různé pokusy, tak výtvarné, dramatické či hudební činnosti | |
650 | 0 | 7 | |a vzdělávací programy |7 ph127309 |9 134411 |
650 | 0 | 7 | |a přírodní vědy |7 ph115999 |9 135917 |
650 | 0 | 7 | |a badatelsky orientovaná výuka |7 ph862593 |2 czenas |9 125399 |
650 | 0 | 7 | |a konstruktivistická pedagogika |7 ph114972 |2 czenas |9 125400 |
650 | 0 | 7 | |a předškolní výchova |7 ph124887 |9 133393 |
653 | |a pedagogika |a primární |a výchova |a mateřské školky |a příroda |a pozorování |a pokusy |a metodické příručky | ||
655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 |9 133094 | |
700 | 1 | |a Krupová, Dagmar, |d 1961- |7 ola2015876896 |4 aut |9 125398 | |
700 | 1 | |a Škultéty, Michaela, |d 1972- |7 mzk2003188779 |4 trl |9 107776 | |
910 | |a STG001 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 60879 | ||
993 | |0 0 |1 316100247439 |4 0 |6 372_000000000000000 |7 0 |9 68135 |a 181.30 |b 0 |c 247439 |d 2015-09-07 |e 9 |f DOSP |g 372 |h 259.00 |i OPA |j 127 |l DOSP |m 3 |n 0 |r 2023-04-13 |s 2023-01-19 |t 5 |w 2021-10-03 |y KN |