Hyperaktivní předškoláci : výchova a vzdělávání dětí s ADHD /
Kniha je věnována neklidným dětem. Autorka vychází ze své pedagogické a poradenské zkušenosti. Učitelům předškolních dětí nabízí teoretické uvedení do tématu, věnuje se roli učitele a jeho vlastnostem a dovednostem, které mu pomohou lépe zvládat práci s dětmi s ADHD. Popisuje specifika ADHD u předšk...
Hlavní autor: | Škrdlíková, Petra, 1968- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2015
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
Konspekt: | 373.2/.3 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02744nam a2200505 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 61878 | ||
005 | 20221104063251.0 | ||
008 | 151203s2015 xr ||||e|f|cze000|0|cze d | ||
015 | |a cnb002728807 | ||
020 | |a 9788026209287 |q (brožováno) : |c 225.00 Kč | ||
040 | |a STG001 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 373.2 |2 MRF | ||
080 | |a 316.344.6-053.2:616.89-008.481 |2 MRF | ||
080 | |a 616.89-008.47-008.481 |2 MRF | ||
080 | |a 616.89-008.47 |2 MRF | ||
080 | |a 159.922.7 |2 MRF | ||
080 | |a 37.04 |2 MRF | ||
080 | |a 371.321 |2 MRF | ||
080 | |a 37.018.26 |2 MRF | ||
080 | |a (072) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Škrdlíková, Petra, |d 1968- |7 xx0068412 |4 aut |9 97150 | |
245 | 1 | 0 | |a Hyperaktivní předškoláci : |b výchova a vzdělávání dětí s ADHD / |c Petra Škrdlíková |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2015 | |
300 | |a 137 stran ; |c 23 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografie | ||
520 | 2 | |a Kniha je věnována neklidným dětem. Autorka vychází ze své pedagogické a poradenské zkušenosti. Učitelům předškolních dětí nabízí teoretické uvedení do tématu, věnuje se roli učitele a jeho vlastnostem a dovednostem, které mu pomohou lépe zvládat práci s dětmi s ADHD. Popisuje specifika ADHD u předškoláků a zaměřuje se na komunikaci s dětmi. V knize nabízí také praktické tipy pro práci s dětmi, hry a různé další činnosti, jimiž je možné dítě s ADHD zaujmout. Věnuje se také spolupráci s rodiči. Kniha je proložena příklady z praxe autorů knihy. | |
650 | 0 | 7 | |a hyperaktivní děti |7 ph575090 |2 czenas |9 127308 |
650 | 0 | 7 | |a porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou |7 ph120994 |2 czenas |9 127309 |
650 | 0 | 7 | |a porucha pozornosti |7 ph420380 |2 czenas |9 113476 |
650 | 0 | 7 | |a psychologie dítěte |7 ph117256 |9 104751 |
650 | 0 | 7 | |a speciální vzdělávací potřeby |7 ph754025 |2 czenas |9 124771 |
650 | 0 | 7 | |a pedagogické dovednosti |7 ph157201 |2 czenas |9 127310 |
650 | 0 | 7 | |a rodina a škola |7 ph125181 |2 czenas |9 127311 |
650 | 0 | 7 | |a předškolní výchova |7 ph124887 |9 133393 |
653 | |a výchova a vzdělávání |a předškolní výchova |a primární |a předškoláci |a výchova dítěte |a ADHD |a hyperaktivita |a rodina |a škola |a komunikace (sdělování) |a emoce |a metodické příručky | ||
655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 |9 133094 | |
910 | |a STG001 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 61878 | ||
993 | |0 0 |1 316100249054 |4 0 |6 372_000000000000000 |7 0 |9 69194 |a 157.50 |b 0 |c 249054 |d 2015-12-03 |e 15 |f DOSP |g 372 |h 225.00 |i OPA |j 127 |l DOSP |m 4 |n 0 |r 2024-01-03 |s 2023-12-11 |t 5 |w 2021-10-03 |y KN |