Dítě s dyskalkulií ve škole /
e chytré, šikovné stejně jako jeho spolužáci, ale s čísly a příklady si opravdu neví rady. Tak by se dal popsat problém dítěte s dyskalkulií. Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kdy...
Main Author: | Babtie, Patricia |
---|---|
Other Authors: | Emerson, Jane, Těthalová, Marie, 1967- |
Format: | Book |
Language: | Česky |
Published: |
Praha :
Portál,
2018
|
Edition: | Vydání první |
Subjects: | |
Konspekt: | 376 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
LEADER | 02908nam a2200517 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 71594 | ||
005 | 20211003172317.0 | ||
008 | 180924s2018 xr a|||e|||cze000|0|cze d | ||
015 | |a cnb002985218 | ||
020 | |a 9788026213048 |q (brožováno) : |c 299.00 Kč | ||
040 | |a STG001 |b cze |e rda | ||
041 | 1 | |a cze |h eng | |
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 616.89-008.43 |2 MRF | ||
080 | |a 616.89-008.43:51 |2 MRF | ||
080 | |a 51-3 |2 MRF | ||
080 | |a 37.016:511-028.31 |2 MRF | ||
080 | |a 37.011/.012 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.3 |2 MRF | ||
080 | |a 376.013.77 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Babtie, Patricia |7 jo2013761033 |4 aut |9 24337 | |
240 | 1 | 0 | |a Understanding dyscalculia and numeracy difficulties. |l Česky |
245 | 1 | 0 | |a Dítě s dyskalkulií ve škole / |c Patricia Babtie, Jane Emerson ; z anglického originálu Understanding dyscalculia and numeracy difficulties přeložila Marie Těthalová |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2018 | |
300 | |a 149 stran : |b ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | 2 | |a e chytré, šikovné stejně jako jeho spolužáci, ale s čísly a příklady si opravdu neví rady. Tak by se dal popsat problém dítěte s dyskalkulií. Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kdykoli během školní docházky dítěte. Dyskalkulické obtíže zasahující základní početní dovednosti, tedy zpravidla jednoduché až primitivně vypadající počtářské dovednosti, nejsou zaviněny nedostatečným, ale ani sníženým nadáním dítěte. Dítě s dyskalkulií má problém s tím správně přečíst čísla, rozložit větší čísla na jednotky, desítky, stovky a další řády, neví si rady se základními matematickými operacemi | |
650 | 0 | 7 | |a specifické poruchy učení |2 czenas |9 103333 |
650 | 0 | 7 | |a dyskalkulie |7 ph119665 |2 czenas |9 24340 |
650 | 0 | 7 | |a počítání |7 ph124522 |2 czenas |9 126156 |
650 | 0 | 7 | |a pedagogická evaluace |2 czenas |9 105302 |
650 | 0 | 7 | |a vyučovací metody |7 ph127294 |2 czenas |9 127382 |
650 | 0 | 7 | |a speciálně pedagogická diagnostika |7 ph751240 |2 czenas |9 24341 |
653 | |a pedagogika |a vzdělávání |a poruchy učení |a dyskalkulie |a počítání |a studie | ||
655 | 7 | |a studie |2 czenas | |
700 | 1 | |a Emerson, Jane |q (Jane E.) |7 jo2013761029 |4 aut |9 24339 | |
700 | 1 | |a Těthalová, Marie, |d 1967- |7 js20080229020 |4 trl |9 112470 | |
910 | |a STG001 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 71594 | ||
993 | |0 0 |1 316100266186 |4 0 |6 37_010000000000000 |7 0 |9 79514 |a 209.30 |b 0 |c 266186 |d 2018-09-24 |e 2 |f DOSP |g 37.01 |h 299.00 |i OPA |j 127 |l DOSP |n 0 |r 2022-05-02 |s 2022-04-13 |t 5 |w 2021-10-03 |y KN |