Dítě s dyskalkulií ve škole /

e chytré, šikovné stejně jako jeho spolužáci, ale s čísly a příklady si opravdu neví rady. Tak by se dal popsat problém dítěte s dyskalkulií. Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kdy...

Full description

Main Author: Babtie, Patricia
Other Authors: Emerson, Jane, Těthalová, Marie, 1967-
Format: Book
Language: Česky
Published: Praha : Portál, 2018
Edition: Vydání první
Subjects:
Konspekt: 376
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
LEADER 02908nam a2200517 i 4500
001 71594
005 20211003172317.0
008 180924s2018 xr a|||e|||cze000|0|cze d
015 |a cnb002985218 
020 |a 9788026213048  |q (brožováno) :  |c 299.00 Kč 
040 |a STG001  |b cze  |e rda 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 616.89-008.43  |2 MRF 
080 |a 616.89-008.43:51  |2 MRF 
080 |a 51-3  |2 MRF 
080 |a 37.016:511-028.31  |2 MRF 
080 |a 37.011/.012  |2 MRF 
080 |a 37.091.3  |2 MRF 
080 |a 376.013.77  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Babtie, Patricia  |7 jo2013761033  |4 aut  |9 24337 
240 1 0 |a Understanding dyscalculia and numeracy difficulties.  |l Česky 
245 1 0 |a Dítě s dyskalkulií ve škole /  |c Patricia Babtie, Jane Emerson ; z anglického originálu Understanding dyscalculia and numeracy difficulties přeložila Marie Těthalová 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Praha :  |b Portál,  |c 2018 
300 |a 149 stran :  |b ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 2 |a e chytré, šikovné stejně jako jeho spolužáci, ale s čísly a příklady si opravdu neví rady. Tak by se dal popsat problém dítěte s dyskalkulií. Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kdykoli během školní docházky dítěte. Dyskalkulické obtíže zasahující základní početní dovednosti, tedy zpravidla jednoduché až primitivně vypadající počtářské dovednosti, nejsou zaviněny nedostatečným, ale ani sníženým nadáním dítěte. Dítě s dyskalkulií má problém s tím správně přečíst čísla, rozložit větší čísla na jednotky, desítky, stovky a další řády, neví si rady se základními matematickými operacemi 
650 0 7 |a specifické poruchy učení  |2 czenas  |9 103333 
650 0 7 |a dyskalkulie  |7 ph119665  |2 czenas  |9 24340 
650 0 7 |a počítání  |7 ph124522  |2 czenas  |9 126156 
650 0 7 |a pedagogická evaluace  |2 czenas  |9 105302 
650 0 7 |a vyučovací metody  |7 ph127294  |2 czenas  |9 127382 
650 0 7 |a speciálně pedagogická diagnostika  |7 ph751240  |2 czenas  |9 24341 
653 |a pedagogika  |a vzdělávání  |a poruchy učení  |a dyskalkulie  |a počítání  |a studie 
655 7 |a studie  |2 czenas 
700 1 |a Emerson, Jane  |q (Jane E.)  |7 jo2013761029  |4 aut  |9 24339 
700 1 |a Těthalová, Marie,  |d 1967-  |7 js20080229020  |4 trl  |9 112470 
910 |a STG001 
942 |c KN 
999 |d 71594 
993 |0 0  |1 316100266186  |4 0  |6 37_010000000000000  |7 0  |9 79514  |a 209.30  |b 0  |c 266186  |d 2018-09-24  |e 2  |f DOSP  |g 37.01  |h 299.00  |i OPA  |j 127  |l DOSP  |n 0  |r 2022-05-02  |s 2022-04-13  |t 5  |w 2021-10-03  |y KN