Reklama : jak dělat reklamu /

Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a...

Celý popis

Hlavní autor: Vysekalová, Jitka, 1941-
Další autoři: Mikeš, Jiří, 1942-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2018
Vydání: 4., aktualizované a doplněné vydání
Témata:
Konspekt: 659
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316100268658 268658 339 (neuvedeno) Dostupné 5x