Reklama : jak dělat reklamu /
Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a...
Hlavní autor: | Vysekalová, Jitka, 1941- |
---|---|
Další autoři: | Mikeš, Jiří, 1942- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2018
|
Vydání: | 4., aktualizované a doplněné vydání |
Témata: | |
Konspekt: | 659 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení pro dospělé
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316100268658 | 268658 | 339 | (neuvedeno) | Dostupné | 5x |