Vědci v mateřské škole 2 : aktivity pro malé badatele /
Kam zmizí kaluže, které se dělají po dešti? Jak se můžeme zahřát, když nám je chladno? Co se stane s cukrem, který nasypeme do čaje? Odkud máme elektřinu? Podobné otázky podněcují dětskou zvídavost a učitel udělá to nejlepší, pokud dítěti neposkytne okamžitou odpověď, odborné věsvětlení. Věda není n...
Hlavní autor: | Rochovská, Ivana |
---|---|
Další autoři: | Krupová, Dagmar, 1961-, Škultéty, Michaela, 1972-, Hubáčková, Tereza, 1973- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2018
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
Konspekt: | 373.2/.3 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02389nam a2200433 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 72974 | ||
005 | 20221019063400.0 | ||
008 | 190305s20152018xr a|||e|f|cze000|0|cze d | ||
015 | |a cnb003046149 |z cnb002695783 | ||
020 | |a 9788026213918 |q (brožováno) : |c 259.00 Kč | ||
040 | |a STG001 |b cze |e rda | ||
041 | 1 | |a cze |h slo | |
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 373.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.313:159.955 |2 MRF | ||
080 | |a 53.01/.07 |2 MRF | ||
080 | |a (072) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Rochovská, Ivana |7 ola2015876883 |4 aut |9 125397 | |
245 | 1 | 0 | |a Vědci v mateřské škole 2 : |b aktivity pro malé badatele / |c Ivana Rochovská, Dagmar Krupová ; ze slovenštiny přeložila Tereza Hubáčková |
246 | 3 | |a Aktivity pro malé badatele | |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2018 | |
300 | |a 135 stran : |b barevné ilustrace ; |c 23 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
520 | 2 | |a Kam zmizí kaluže, které se dělají po dešti? Jak se můžeme zahřát, když nám je chladno? Co se stane s cukrem, který nasypeme do čaje? Odkud máme elektřinu? Podobné otázky podněcují dětskou zvídavost a učitel udělá to nejlepší, pokud dítěti neposkytne okamžitou odpověď, odborné věsvětlení. Věda není něco, co by se děti měly učit nazpaměť. Právě naopak, ať vědeckými metodami objevují svět, zkoumají jevy, s nimiž se setkávají. Nepotřebují k tomu složité přístroje a zařízení, ale postačí jim předměty denní potřeby | |
650 | 0 | 7 | |a badatelsky orientovaná výuka |7 ph862593 |2 czenas |9 125399 |
650 | 0 | 7 | |a fyzikální jevy |7 ph426849 |2 czenas |9 26432 |
650 | 0 | 7 | |a předškolní výchova |7 ph124887 |9 133393 |
655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 |9 133094 | |
700 | 1 | |a Krupová, Dagmar, |d 1961- |7 ola2015876896 |4 aut |9 125398 | |
700 | 1 | |a Škultéty, Michaela, |d 1972- |7 mzk2003188779 |4 trl |9 107776 | |
700 | 1 | |a Hubáčková, Tereza, |d 1973- |7 ola2012698227 |4 aut |9 14861 | |
910 | |a STG001 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 72974 | ||
993 | |0 0 |1 316100268747 |4 0 |6 372_000000000000000 |7 0 |9 80960 |a 181.30 |b 0 |c 268747 |d 2019-03-05 |e 3 |f DOSP |g 372 |h 259.00 |i OPA |j 44 |l DOSP |m 2 |n 0 |r 2023-04-13 |s 2023-01-19 |t 5 |w 2021-10-03 |y KN |