Speciálněpedagogické minimum pro učitele : co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami /

Do škol přichází stále více žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Může se jednat o děti, které již mají určitou diagnózou stanovenou, ale i o jedince, kteří ji nemají, nicméně díky jejich nestandardnímu chování je potřeba s nimi individuálně pracovat. Učitelé, asistenti pedagoga i ostatn...

Full description

Main Author: Bittmannová, Lenka
Format: Book
Language: Česky
Published: Praha : Pasparta, [2019]
Edition: Vydání první
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
LEADER 02905nam a2200469 i 4500
001 73902
005 20230309063215.0
008 190527t20192019xr ac||f|f|cze000|0|cze d
015 |a cnb003065404 
020 |a 9788088290148  |q (brožováno) :  |c 290.00 Kč 
035 |a (OCoLC)1085392945 
040 |a STG001  |b cze  |e rda 
080 |a 616.89-008.43  |2 MRF 
080 |a 37.04  |2 MRF 
080 |a 37.043.2  |2 MRF 
080 |a 376  |2 MRF 
080 |a (048.8:082)  |2 MRF 
100 1 |a Bittmannová, Lenka  |7 osa2016926700  |4 aut  |9 29287 
245 1 0 |a Speciálněpedagogické minimum pro učitele :  |b co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami /  |c Lenka Bittmannová a kol. 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Praha :  |b Pasparta,  |c [2019] 
264 4 |c ©2019 
300 |a 157 stran :  |b ilustrace, portréty ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Terminologické slovníky 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
520 2 |a Do škol přichází stále více žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Může se jednat o děti, které již mají určitou diagnózou stanovenou, ale i o jedince, kteří ji nemají, nicméně díky jejich nestandardnímu chování je potřeba s nimi individuálně pracovat. Učitelé, asistenti pedagoga i ostatní pedagogičtí pracovníci již často vědí, jak v takových případech postupovat. Někdy se ale může jednat o první, nebo novou zkušenost s takovým žákem. Pak je potřeba mít k dispozici nejen teoretické informace, ale hlavně příklady z praxe, které jim pomohou při řešení různých situací. Tato publikace popisuje deset nejčastějších diagnóz (od ADHD a specifických poruch učení, přes tělesné postižení až po autismus), se kterými je možné se ve škole setkat 
650 0 7 |a specifické poruchy učení  |2 czenas  |9 103333 
650 0 7 |a speciální vzdělávací potřeby  |7 ph754025  |2 czenas  |9 124771 
650 0 7 |a podpůrná opatření (vzdělávání)  |7 ph889939  |2 czenas  |9 16294 
650 0 7 |a integrovaná výchova a vzdělávání  |7 ph121132  |2 czenas  |9 125003 
650 0 7 |a speciální pedagogika  |7 ph116230  |9 133062 
653 |a speciální pedagogika  |a výchova  |a specifické poruchy učení  |a učitelé  |a ADHD  |a komunikace  |a komunikační dovednosti  |a autistické  |a spektrum  |a nadané  |a děti  |a mentální  |a sluchové  |a zrakové  |a postižení  |a poruchy chování  |a emoce 
655 7 |a kolektivní monografie  |7 fd501537  |9 134698 
901 |b 9788088290148  |f 1. vydání  |o 20190124 
910 |a STG001 
942 |c KN 
998 |a 003065404 
999 |d 73902 
993 |0 0  |1 316100270920  |4 0  |6 37_010000000000000  |7 0  |9 81942  |a 205.00  |b 0  |c 270920  |d 2019-05-27  |e 17  |f DOSP  |g 37.01  |h 290.00  |i Team Business  |j 127  |l DOSP  |m 10  |n 0  |r 2024-04-25  |s 2024-04-05  |t 5  |w 2021-10-03  |y KN