Speciálněpedagogické minimum pro učitele : co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami /
Do škol přichází stále více žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Může se jednat o děti, které již mají určitou diagnózou stanovenou, ale i o jedince, kteří ji nemají, nicméně díky jejich nestandardnímu chování je potřeba s nimi individuálně pracovat. Učitelé, asistenti pedagoga i ostatn...
Main Author: | Bittmannová, Lenka |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Česky |
Published: |
Praha :
Pasparta,
[2019]
|
Edition: | Vydání první |
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
LEADER | 02905nam a2200469 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 73902 | ||
005 | 20230309063215.0 | ||
008 | 190527t20192019xr ac||f|f|cze000|0|cze d | ||
015 | |a cnb003065404 | ||
020 | |a 9788088290148 |q (brožováno) : |c 290.00 Kč | ||
035 | |a (OCoLC)1085392945 | ||
040 | |a STG001 |b cze |e rda | ||
080 | |a 616.89-008.43 |2 MRF | ||
080 | |a 37.04 |2 MRF | ||
080 | |a 37.043.2 |2 MRF | ||
080 | |a 376 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8:082) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Bittmannová, Lenka |7 osa2016926700 |4 aut |9 29287 | |
245 | 1 | 0 | |a Speciálněpedagogické minimum pro učitele : |b co dělat, když do třídy přijde žák se speciálními vzdělávacími potřebami / |c Lenka Bittmannová a kol. |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Pasparta, |c [2019] | |
264 | 4 | |c ©2019 | |
300 | |a 157 stran : |b ilustrace, portréty ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Terminologické slovníky | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
520 | 2 | |a Do škol přichází stále více žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Může se jednat o děti, které již mají určitou diagnózou stanovenou, ale i o jedince, kteří ji nemají, nicméně díky jejich nestandardnímu chování je potřeba s nimi individuálně pracovat. Učitelé, asistenti pedagoga i ostatní pedagogičtí pracovníci již často vědí, jak v takových případech postupovat. Někdy se ale může jednat o první, nebo novou zkušenost s takovým žákem. Pak je potřeba mít k dispozici nejen teoretické informace, ale hlavně příklady z praxe, které jim pomohou při řešení různých situací. Tato publikace popisuje deset nejčastějších diagnóz (od ADHD a specifických poruch učení, přes tělesné postižení až po autismus), se kterými je možné se ve škole setkat | |
650 | 0 | 7 | |a specifické poruchy učení |2 czenas |9 103333 |
650 | 0 | 7 | |a speciální vzdělávací potřeby |7 ph754025 |2 czenas |9 124771 |
650 | 0 | 7 | |a podpůrná opatření (vzdělávání) |7 ph889939 |2 czenas |9 16294 |
650 | 0 | 7 | |a integrovaná výchova a vzdělávání |7 ph121132 |2 czenas |9 125003 |
650 | 0 | 7 | |a speciální pedagogika |7 ph116230 |9 133062 |
653 | |a speciální pedagogika |a výchova |a specifické poruchy učení |a učitelé |a ADHD |a komunikace |a komunikační dovednosti |a autistické |a spektrum |a nadané |a děti |a mentální |a sluchové |a zrakové |a postižení |a poruchy chování |a emoce | ||
655 | 7 | |a kolektivní monografie |7 fd501537 |9 134698 | |
901 | |b 9788088290148 |f 1. vydání |o 20190124 | ||
910 | |a STG001 | ||
942 | |c KN | ||
998 | |a 003065404 | ||
999 | |d 73902 | ||
993 | |0 0 |1 316100270920 |4 0 |6 37_010000000000000 |7 0 |9 81942 |a 205.00 |b 0 |c 270920 |d 2019-05-27 |e 17 |f DOSP |g 37.01 |h 290.00 |i Team Business |j 127 |l DOSP |m 10 |n 0 |r 2024-04-25 |s 2024-04-05 |t 5 |w 2021-10-03 |y KN |