Krev, pot a pixely : příběhy vítězství a šílenství ze zákulisí vývoje videoher /
Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo. Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního...
Hlavní autor: | Schreier, Jason |
---|---|
Další autoři: | Miklica, Petr, 1968- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Host,
2019
|
Vydání: | První vydání |
Témata: | |
Konspekt: | 794 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo. Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního zhroucení. A je lhostejné, zda jde o geniální jednotlivce někde v garáži, nebo stohlavé týmy. Novinář Jason Schreirer vyzpovídal stovky profesionálů z velkých studií, jako jsou Bioware, Blizzard nebo LucasArts, i malé nezávislé týmy |
---|---|
Fyzický popis: |
284 stran ; 21 cm |
Bibliografie: |
Obsahuje bibliografické odkazy |
ISBN: |
9788075778246 |