Konec školní nudy : didaktické metody pro 21. století /

Učitelé všech úrovní vzdělávání i oborů získávají v této knize nástroj, pomocí kterého aktivně zapojí své žáky a studenty do vyučování, a to prostřednictvím interaktivních technik a na ně navazujících metod zaměřených na rozvoj klíčových dovedností. Jedná se například o metody brainstormingové a evo...

Full description

Main Author: Sieglová, Dagmar, 1970-
Format: Book
Language: Česky
Published: Praha : Grada, 2019
Edition: První vydání
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
LEADER 02757nam a2200589 i 4500
001 75891
005 20230120140508.0
008 191125s2019 xr a|||e|f|cze001|0|cze d
015 |a cnb003123721 
020 |a 9788027122547  |q (brožováno) :  |c 429.00 Kč 
040 |a STG001  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
045 |a y-y- 
080 |a 37.013.2  |2 MRF 
080 |a 37.091.3  |2 MRF 
080 |a 37.091.31-048.87  |2 MRF 
080 |a 37.091.313  |2 MRF 
080 |a 37.03  |2 MRF 
080 |a 028.02  |2 MRF 
080 |a 81'42  |2 MRF 
080 |a 316.77:81'42  |2 MRF 
080 |a 159.955:165.021  |2 MRF 
080 |a (072)  |2 MRF 
100 1 |a Sieglová, Dagmar,  |d 1970-  |7 xx0231328  |4 aut  |9 32922 
245 1 0 |a Konec školní nudy :  |b didaktické metody pro 21. století /  |c Dagmar Sieglová 
246 3 0 |a Didaktické metody pro 21. století 
250 |a První vydání 
264 1 |a Praha :  |b Grada,  |c 2019 
300 |a 336 stran :  |b ilustrace (převážně barevné) ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 2 |a Učitelé všech úrovní vzdělávání i oborů získávají v této knize nástroj, pomocí kterého aktivně zapojí své žáky a studenty do vyučování, a to prostřednictvím interaktivních technik a na ně navazujících metod zaměřených na rozvoj klíčových dovedností. Jedná se například o metody brainstormingové a evokační, kognitivní a vizualizační, kinestetické, komunikační, dramatizační a kompoziční 
546 |a České a anglické resumé 
648 7 |a 21. století  |7 ch460559  |2 czenas  |9 123161 
650 0 7 |a technologie vzdělávání  |7 ph126491  |y 21. století  |2 czenas  |9 11590 
650 0 7 |a vyučovací metody  |7 ph127294  |y 21. století  |2 czenas  |9 127382 
650 0 7 |a kooperativní učení  |7 ph121840  |2 czenas  |9 32923 
650 0 7 |a aktivizační metody ve výuce  |7 ph446679  |2 czenas  |9 123947 
650 0 7 |a klíčové kompetence  |7 ph165772  |2 czenas  |9 17911 
650 0 7 |a čtení  |7 ph128190  |9 134059 
650 0 7 |a psaný projev  |7 ph182328  |2 czenas  |9 32924 
650 0 7 |a komunikační dovednosti  |7 ph180925  |9 133338 
650 0 7 |a kritické myšlení  |7 ph117464  |2 czenas  |9 115315 
653 |a pedagogika  |a vzdělávání  |a vyučování  |a interaktivní  |a techniky  |a metody  |a metodické příručky 
655 7 |a metodické příručky  |7 fd132826  |9 133094 
910 |a STG001 
928 9 |a Grada Publishing 
942 |c KN 
999 |d 75891 
993 |0 0  |1 316100274559  |4 0  |6 37_000000000000000  |7 0  |9 83997  |a 294.00  |b 0  |c 274559  |d 2019-11-25  |e 16  |f DOSP  |g 37  |h 429.00  |i Team Business  |j 127  |l DOSP  |m 8  |n 0  |q 2024-05-20  |r 2024-03-28  |s 2024-03-28  |t 5  |w 2021-10-03  |y KN