Konec školní nudy : didaktické metody pro 21. století /
Učitelé všech úrovní vzdělávání i oborů získávají v této knize nástroj, pomocí kterého aktivně zapojí své žáky a studenty do vyučování, a to prostřednictvím interaktivních technik a na ně navazujících metod zaměřených na rozvoj klíčových dovedností. Jedná se například o metody brainstormingové a evo...
Main Author: | Sieglová, Dagmar, 1970- |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Česky |
Published: |
Praha :
Grada,
2019
|
Edition: | První vydání |
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
LEADER | 02757nam a2200589 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 75891 | ||
005 | 20230120140508.0 | ||
008 | 191125s2019 xr a|||e|f|cze001|0|cze d | ||
015 | |a cnb003123721 | ||
020 | |a 9788027122547 |q (brožováno) : |c 429.00 Kč | ||
040 | |a STG001 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b cze |b eng | |
045 | |a y-y- | ||
080 | |a 37.013.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.3 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.31-048.87 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.313 |2 MRF | ||
080 | |a 37.03 |2 MRF | ||
080 | |a 028.02 |2 MRF | ||
080 | |a 81'42 |2 MRF | ||
080 | |a 316.77:81'42 |2 MRF | ||
080 | |a 159.955:165.021 |2 MRF | ||
080 | |a (072) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Sieglová, Dagmar, |d 1970- |7 xx0231328 |4 aut |9 32922 | |
245 | 1 | 0 | |a Konec školní nudy : |b didaktické metody pro 21. století / |c Dagmar Sieglová |
246 | 3 | 0 | |a Didaktické metody pro 21. století |
250 | |a První vydání | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Grada, |c 2019 | |
300 | |a 336 stran : |b ilustrace (převážně barevné) ; |c 24 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | 2 | |a Učitelé všech úrovní vzdělávání i oborů získávají v této knize nástroj, pomocí kterého aktivně zapojí své žáky a studenty do vyučování, a to prostřednictvím interaktivních technik a na ně navazujících metod zaměřených na rozvoj klíčových dovedností. Jedná se například o metody brainstormingové a evokační, kognitivní a vizualizační, kinestetické, komunikační, dramatizační a kompoziční | |
546 | |a České a anglické resumé | ||
648 | 7 | |a 21. století |7 ch460559 |2 czenas |9 123161 | |
650 | 0 | 7 | |a technologie vzdělávání |7 ph126491 |y 21. století |2 czenas |9 11590 |
650 | 0 | 7 | |a vyučovací metody |7 ph127294 |y 21. století |2 czenas |9 127382 |
650 | 0 | 7 | |a kooperativní učení |7 ph121840 |2 czenas |9 32923 |
650 | 0 | 7 | |a aktivizační metody ve výuce |7 ph446679 |2 czenas |9 123947 |
650 | 0 | 7 | |a klíčové kompetence |7 ph165772 |2 czenas |9 17911 |
650 | 0 | 7 | |a čtení |7 ph128190 |9 134059 |
650 | 0 | 7 | |a psaný projev |7 ph182328 |2 czenas |9 32924 |
650 | 0 | 7 | |a komunikační dovednosti |7 ph180925 |9 133338 |
650 | 0 | 7 | |a kritické myšlení |7 ph117464 |2 czenas |9 115315 |
653 | |a pedagogika |a vzdělávání |a vyučování |a interaktivní |a techniky |a metody |a metodické příručky | ||
655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 |9 133094 | |
910 | |a STG001 | ||
928 | 9 | |a Grada Publishing | |
942 | |c KN | ||
999 | |d 75891 | ||
993 | |0 0 |1 316100274559 |4 0 |6 37_000000000000000 |7 0 |9 83997 |a 294.00 |b 0 |c 274559 |d 2019-11-25 |e 16 |f DOSP |g 37 |h 429.00 |i Team Business |j 127 |l DOSP |m 8 |n 0 |q 2024-05-20 |r 2024-03-28 |s 2024-03-28 |t 5 |w 2021-10-03 |y KN |