Vademecum asistenta pedagoga /
Asistent se stává stále častěji součástí výuky na základních i středních školách. Praxe však přináší stále více otázek, na které chybějí odpovědi. Jaká je přesně role asistenta? Jaký je rozdíl mezi asistentem pedagoga a osobním asistentem? Jak může škola získat finance potřebné pro vytvoření takové...
Hlavní autor: | Kendíková, Jitka |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Pasparta,
2016
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
Konspekt: | 37 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 03090nam a2200445 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 75971 | ||
005 | 20220507063713.0 | ||
008 | 191203s2016 xr ||||f|f|cze000|0|cze d | ||
015 | |a cnb002802073 | ||
020 | |a 9788088163121 |q (brožováno) : |c 250.00 Kč | ||
040 | |a STG001 |b cze |e rda | ||
043 | |a e-xr--- | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.043.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.011.3-051-021.633 |2 MRF | ||
080 | |a 34 |2 MRF | ||
080 | |a 331.546 |2 MRF | ||
080 | |a (437.3) |2 MRF | ||
080 | |a (035) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Kendíková, Jitka |7 ola2011627733 |4 aut |9 20891 | |
245 | 1 | 0 | |a Vademecum asistenta pedagoga / |c Jitka Kendíková |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Pasparta, |c 2016 | |
300 | |a 126 stran ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
520 | 2 | |a Asistent se stává stále častěji součástí výuky na základních i středních školách. Praxe však přináší stále více otázek, na které chybějí odpovědi. Jaká je přesně role asistenta? Jaký je rozdíl mezi asistentem pedagoga a osobním asistentem? Jak může škola získat finance potřebné pro vytvoření takové funkce? To jsou jen některé z otázek, na které se publikace snaží dát odpověď. Zaměřuje se na aktuální téma související s prací asistenta pedagoga a se začleňováním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných tříd.Autorka knihy vychází při psaní ze své mnohaleté zkušenosti s inkluzivním vzděláváním na různých typech škol. Kniha, přehledně členěná do jednotlivých tematicky zaměřených kapitol, se zabývá např. otázkou legislativy, náplně práce, spolupráce s učitelem a ředitelem školy, ohodnocení, etiky, rizik spojených s tímto povoláním, ale např. i nejčastějších diagnóz žáku se speciálními vzdělávacími potřebami. Čtenáři zde najdou ukázkové Individuální vzdělávací plány, Plány pedagogické podpory a také mnoho příkladů, jak řešit konkrétní situace při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. | |
521 | 8 | |a Určeno pro asistenty pedagoga, pro ředitele škol i ostatní pracovníky ve školství a profesionály zabývající se školskou problematikou | |
650 | 0 | 7 | |a integrovaná výchova a vzdělávání |7 ph121132 |2 czenas |9 125003 |
650 | 0 | 7 | |a asistenti pedagogů |7 ph589748 |z Česko |2 czenas |9 17085 |
650 | 0 | 7 | |a asistenti pedagogů |7 ph589748 |x právní aspekty |2 czenas |9 17085 |
650 | 0 | 7 | |a profesní kompetence |7 ph136580 |2 czenas |9 14870 |
653 | |a pedagogika |a výchova |a vzdělávání |a pedagogičtí asistenti |a inkluze |a příručky | ||
655 | 7 | |a příručky |7 fd133209 |9 132531 | |
910 | |a STG001 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 75971 | ||
993 | |0 0 |1 316100274684 |4 0 |6 37_000000000000000 |7 0 |9 84080 |a 177.00 |b 0 |c 274684 |d 2019-12-03 |e 16 |f DOSP |g 37 |h 250.00 |i Team Business |j 127 |l DOSP |m 7 |n 0 |r 2023-11-01 |s 2023-08-31 |t 5 |w 2021-10-03 |y KN |