Vademecum asistenta pedagoga /

Asistent se stává stále častěji součástí výuky na základních i středních školách. Praxe však přináší stále více otázek, na které chybějí odpovědi. Jaká je přesně role asistenta? Jaký je rozdíl mezi asistentem pedagoga a osobním asistentem? Jak může škola získat finance potřebné pro vytvoření takové...

Celý popis

Hlavní autor: Kendíková, Jitka
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Pasparta, 2016
Vydání: Vydání první
Témata:
Konspekt: 37
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 03090nam a2200445 i 4500
001 75971
005 20220507063713.0
008 191203s2016 xr ||||f|f|cze000|0|cze d
015 |a cnb002802073 
020 |a 9788088163121  |q (brožováno) :  |c 250.00 Kč 
040 |a STG001  |b cze  |e rda 
043 |a e-xr--- 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.043.2  |2 MRF 
080 |a 37.011.3-051-021.633  |2 MRF 
080 |a 34  |2 MRF 
080 |a 331.546  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Kendíková, Jitka  |7 ola2011627733  |4 aut  |9 20891 
245 1 0 |a Vademecum asistenta pedagoga /  |c Jitka Kendíková 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Praha :  |b Pasparta,  |c 2016 
300 |a 126 stran ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
520 2 |a Asistent se stává stále častěji součástí výuky na základních i středních školách. Praxe však přináší stále více otázek, na které chybějí odpovědi. Jaká je přesně role asistenta? Jaký je rozdíl mezi asistentem pedagoga a osobním asistentem? Jak může škola získat finance potřebné pro vytvoření takové funkce? To jsou jen některé z otázek, na které se publikace snaží dát odpověď. Zaměřuje se na aktuální téma související s prací asistenta pedagoga a se začleňováním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných tříd.Autorka knihy vychází při psaní ze své mnohaleté zkušenosti s inkluzivním vzděláváním na různých typech škol. Kniha, přehledně členěná do jednotlivých tematicky zaměřených kapitol, se zabývá např. otázkou legislativy, náplně práce, spolupráce s učitelem a ředitelem školy, ohodnocení, etiky, rizik spojených s tímto povoláním, ale např. i nejčastějších diagnóz žáku se speciálními vzdělávacími potřebami. Čtenáři zde najdou ukázkové Individuální vzdělávací plány, Plány pedagogické podpory a také mnoho příkladů, jak řešit konkrétní situace při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 
521 8 |a Určeno pro asistenty pedagoga, pro ředitele škol i ostatní pracovníky ve školství a profesionály zabývající se školskou problematikou 
650 0 7 |a integrovaná výchova a vzdělávání  |7 ph121132  |2 czenas  |9 125003 
650 0 7 |a asistenti pedagogů  |7 ph589748  |z Česko  |2 czenas  |9 17085 
650 0 7 |a asistenti pedagogů  |7 ph589748  |x právní aspekty  |2 czenas  |9 17085 
650 0 7 |a profesní kompetence  |7 ph136580  |2 czenas  |9 14870 
653 |a pedagogika  |a výchova  |a vzdělávání  |a pedagogičtí asistenti  |a inkluze  |a příručky 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |9 132531 
910 |a STG001 
942 |c KN 
999 |d 75971 
993 |0 0  |1 316100274684  |4 0  |6 37_000000000000000  |7 0  |9 84080  |a 177.00  |b 0  |c 274684  |d 2019-12-03  |e 16  |f DOSP  |g 37  |h 250.00  |i Team Business  |j 127  |l DOSP  |m 7  |n 0  |r 2023-11-01  |s 2023-08-31  |t 5  |w 2021-10-03  |y KN