ADHD krok za krokem /
Publikace přináší komplexně zpracovanou problematiku ADHD. Přestavuje základní vymezení této poruchy, možnosti podpůrných a organizačních opatření či jejich financování, včetně ukázek dokumentů souvisejících se začleněním dětí s ADHD do vzdělávacího procesu. Zpracovává praktické otázky počínaje prob...
Hlavní autor: | Kendíková, Jitka |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Raabe,
[2019]
|
Edice: |
Dobrá škola
|
Témata: | |
Konspekt: | 376 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 03128nam a2200589 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 75973 | ||
005 | 20230330063206.0 | ||
008 | 191203t20192019xr ||||e|f|cze000|0|cze d | ||
015 | |a cnb003148381 | ||
020 | |a 9788074964381 |q (brožováno) : |c 355.00 Kč | ||
040 | |a STG001 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 316.346.32-053.5 |2 MRF | ||
080 | |a 616.89-008.47-008.481 |2 MRF | ||
080 | |a 37.043.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.04 |2 MRF | ||
080 | |a 373.29 |2 MRF | ||
080 | |a 37.014.14 |2 MRF | ||
080 | |a 37.018.26 |2 MRF | ||
080 | |a 37.011.3-051-021.633 |2 MRF | ||
080 | |a 37.048 |2 MRF | ||
080 | |a (035) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Kendíková, Jitka |7 ola2011627733 |4 aut |9 20891 | |
245 | 1 | 0 | |a ADHD krok za krokem / |c Jitka Kendíková |
264 | 1 | |a Praha : |b Raabe, |c [2019] | |
264 | 4 | |c ©2019 | |
300 | |a 159 stran ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Dobrá škola | |
500 | |a Obálkový podnázev: vše, co potřebujete vědět o ADHD | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
520 | 2 | |a Publikace přináší komplexně zpracovanou problematiku ADHD. Přestavuje základní vymezení této poruchy, možnosti podpůrných a organizačních opatření či jejich financování, včetně ukázek dokumentů souvisejících se začleněním dětí s ADHD do vzdělávacího procesu. Zpracovává praktické otázky počínaje problematikou školní zralosti dětí s ADHD a jejich nástupem ke školní docházce, přes specifika jejich hodnocení až po otázky související s absolvováním přijímacího řízení na střední školy | |
650 | 0 | 7 | |a porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou |7 ph120994 |2 czenas |9 127309 |
650 | 0 | 7 | |a integrovaná výchova a vzdělávání |7 ph121132 |2 czenas |9 125003 |
650 | 0 | 7 | |a speciální vzdělávací potřeby |7 ph754025 |2 czenas |9 124771 |
650 | 0 | 7 | |a podpůrná opatření (vzdělávání) |7 ph889939 |2 czenas |9 16294 |
650 | 0 | 7 | |a školní zralost |7 ph168223 |2 czenas |9 124881 |
650 | 0 | 7 | |a povinná školní docházka |7 ph124444 |2 czenas |9 33062 |
650 | 0 | 7 | |a rodina a škola |7 ph125181 |2 czenas |9 127311 |
650 | 0 | 7 | |a asistenti pedagogů |7 ph589748 |2 czenas |9 17085 |
650 | 0 | 7 | |a školní poradenství |7 ph811123 |2 czenas |9 33063 |
650 | 0 | 7 | |a děti školního věku |7 ph119714 |9 134945 |
653 | |a speciální pedagogika |a výchova |a vzdělávání |a poruchy pozornosti |a ADHD |a poradenství |a pedagogičtí asistenti |a základní školy |a příručky | ||
655 | 7 | |a příručky |7 fd133209 |9 132531 | |
830 | 0 | |a Dobrá škola |9 21313 | |
910 | |a STG001 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 75973 | ||
993 | |0 0 |1 316100274686 |4 0 |6 37_010000000000000 |7 0 |9 84082 |a 265.00 |b 0 |c 274686 |d 2019-12-03 |e 17 |f DOSP |g 37.01 |h 355.00 |i Team Business |j 127 |l DOSP |m 7 |n 0 |r 2024-05-06 |s 2024-03-27 |t 5 |w 2021-10-03 |y KN | ||
993 | |0 0 |1 316100275789 |4 0 |6 MBS_37_000000000000000 |7 0 |9 84083 |a 276.00 |b 0 |c 275789 |d 2020-01-21 |e 2 |f M |g MBS 37 |h 355.00 |i Team Business |j 22 |l M |m 1 |n 0 |q 2024-05-20 |r 2024-03-20 |s 2024-03-20 |t 7 |w 2021-10-03 |y KN |