Škola pro děti : (z pohledu dětského psychologa) /
Škola je skutečně pro děti. Co bychom měli dělat pro to, aby byl školní čas využitý zejména pro učení, aby dítě chodilo do školy rádo, aby se do ní i těšilo, aby se nebálo a aby se co nejvíc naučilo? Měli bychom dítěti především porozumět. Stejně rozumět bychom měli i jeho rodičům a koneckonců i sam...
Hlavní autor: | Mertin, Václav, 1951- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Wolters Kluwer,
2019
|
Vydání: | První vydání |
Edice: |
Řízení školy (Wolters Kluwer ČR)
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02751nam a2200469 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 76623 | ||
005 | 20230717102851.0 | ||
008 | 200131s2019 xr ||||e|||cze000|0|cze d | ||
015 | |a cnb003166211 | ||
020 | |a 9788075985002 |q (brožováno) : |c 349.00 Kč | ||
040 | |a STG001 |b cze |e rda | ||
080 | |a 37.064.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.064 |2 MRF | ||
080 | |a 159.922.7 |2 MRF | ||
080 | |a 37.015.3 |2 MRF | ||
080 | |a 37.013.77 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Mertin, Václav, |d 1951- |7 jo20000073771 |4 aut |9 85555 | |
245 | 1 | 0 | |a Škola pro děti : |b (z pohledu dětského psychologa) / |c Václav Mertin |
250 | |a První vydání | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Wolters Kluwer, |c 2019 | |
300 | |a 203 stran ; |c 24 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Řízení školy | |
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | 2 | |a Škola je skutečně pro děti. Co bychom měli dělat pro to, aby byl školní čas využitý zejména pro učení, aby dítě chodilo do školy rádo, aby se do ní i těšilo, aby se nebálo a aby se co nejvíc naučilo? Měli bychom dítěti především porozumět. Stejně rozumět bychom měli i jeho rodičům a koneckonců i sami sobě. Měli bychom proto ve škole rozvíjet Radost, Laskavost, podporovat Vnitřní motivaci i Bezpečí školního prostředí. Děti bychom měli učit Oddalovat uspokojení, Angažovanosti a Odpovědnosti i Metakognici nebo Optimismu. Další kapitoly jsou věnovány reflexi takových okolností, jako je Chudoba rodiny, Fyzickým trestům, Komunikaci s rodiči. Podstatná část této knihy se zabývá poznatky o možnostech účinnějšího působení učitele. 55 zpracovaných okruhů pokrývá relevantní oblasti školní praxe, nad kterými se spolu s čtenáři zamýšlím. Kniha je určena zejména učitelům, ale i rodičům a všem, kteří chtějí měnit školu tak, aby se v ní děti cítily dobře | |
650 | 0 | 7 | |a učitel a žák |7 ph126980 |9 135782 |
650 | 0 | 7 | |a klima školy |7 ph249611 |9 134764 |
650 | 0 | 7 | |a psychologie dítěte |7 ph117256 |9 104751 |
650 | 0 | 7 | |a pedagogická psychologie |7 ph124012 |9 135781 |
650 | 0 | 7 | |a školní psychologie |2 czenas |9 104832 |
653 | |a pedagogika |a učitelé |a žáci |a školy |a školní |a psychologie |a bezpečí |a motivace |a příručky | ||
655 | 7 | |a monografie |7 fd132842 |9 134082 | |
830 | 0 | |a Řízení školy (Wolters Kluwer ČR) |9 34356 | |
900 | |a KLG001 |b 17 | ||
910 | |a STG001 | ||
942 | |c KN | ||
998 | |a 008358275 | ||
999 | |d 76623 | ||
993 | |0 0 |1 316100276273 |4 0 |6 37_000000000000000 |7 0 |9 84751 |a 282.00 |b 0 |c 276273 |d 2020-01-31 |e 6 |f DOSP |g 37 |h 349.00 |i Team Business |j 36 |l DOSP |m 1 |n 0 |r 2023-06-14 |s 2023-04-13 |t 5 |w 2021-10-03 |y KN |