Škola pro děti : (z pohledu dětského psychologa) /

Škola je skutečně pro děti. Co bychom měli dělat pro to, aby byl školní čas využitý zejména pro učení, aby dítě chodilo do školy rádo, aby se do ní i těšilo, aby se nebálo a aby se co nejvíc naučilo? Měli bychom dítěti především porozumět. Stejně rozumět bychom měli i jeho rodičům a koneckonců i sam...

Celý popis

Hlavní autor: Mertin, Václav, 1951-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Wolters Kluwer, 2019
Vydání: První vydání
Edice: Řízení školy (Wolters Kluwer ČR)
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02751nam a2200469 i 4500
001 76623
005 20230717102851.0
008 200131s2019 xr ||||e|||cze000|0|cze d
015 |a cnb003166211 
020 |a 9788075985002  |q (brožováno) :  |c 349.00 Kč 
040 |a STG001  |b cze  |e rda 
080 |a 37.064.2  |2 MRF 
080 |a 37.064  |2 MRF 
080 |a 159.922.7  |2 MRF 
080 |a 37.015.3  |2 MRF 
080 |a 37.013.77  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Mertin, Václav,  |d 1951-  |7 jo20000073771  |4 aut  |9 85555 
245 1 0 |a Škola pro děti :  |b (z pohledu dětského psychologa) /  |c Václav Mertin 
250 |a První vydání 
264 1 |a Praha :  |b Wolters Kluwer,  |c 2019 
300 |a 203 stran ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Řízení školy 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 2 |a Škola je skutečně pro děti. Co bychom měli dělat pro to, aby byl školní čas využitý zejména pro učení, aby dítě chodilo do školy rádo, aby se do ní i těšilo, aby se nebálo a aby se co nejvíc naučilo? Měli bychom dítěti především porozumět. Stejně rozumět bychom měli i jeho rodičům a koneckonců i sami sobě. Měli bychom proto ve škole rozvíjet Radost, Laskavost, podporovat Vnitřní motivaci i Bezpečí školního prostředí. Děti bychom měli učit Oddalovat uspokojení, Angažovanosti a Odpovědnosti i Metakognici nebo Optimismu. Další kapitoly jsou věnovány reflexi takových okolností, jako je Chudoba rodiny, Fyzickým trestům, Komunikaci s rodiči. Podstatná část této knihy se zabývá poznatky o možnostech účinnějšího působení učitele. 55 zpracovaných okruhů pokrývá relevantní oblasti školní praxe, nad kterými se spolu s čtenáři zamýšlím. Kniha je určena zejména učitelům, ale i rodičům a všem, kteří chtějí měnit školu tak, aby se v ní děti cítily dobře 
650 0 7 |a učitel a žák  |7 ph126980  |9 135782 
650 0 7 |a klima školy  |7 ph249611  |9 134764 
650 0 7 |a psychologie dítěte  |7 ph117256  |9 104751 
650 0 7 |a pedagogická psychologie  |7 ph124012  |9 135781 
650 0 7 |a školní psychologie  |2 czenas  |9 104832 
653 |a pedagogika  |a učitelé  |a žáci  |a školy  |a školní  |a psychologie  |a bezpečí  |a motivace  |a příručky 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |9 134082 
830 0 |a Řízení školy (Wolters Kluwer ČR)  |9 34356 
900 |a KLG001  |b 17 
910 |a STG001 
942 |c KN 
998 |a 008358275 
999 |d 76623 
993 |0 0  |1 316100276273  |4 0  |6 37_000000000000000  |7 0  |9 84751  |a 282.00  |b 0  |c 276273  |d 2020-01-31  |e 6  |f DOSP  |g 37  |h 349.00  |i Team Business  |j 36  |l DOSP  |m 1  |n 0  |r 2023-06-14  |s 2023-04-13  |t 5  |w 2021-10-03  |y KN