Hraní videoher v dětství a dospívání : dopady a souvislosti v sociálně-psychologické perspektivě /
Kniha seznamuje čtenáře s aktuálními názory odborníků na problematiku videoher v kontextu dětství a adolescence a s jejich doporučeními, jak se vyrovnat s potenciálními riziky a maximalizovat možné přínosy. Autoři popisují, jak a proč se videohry staly dominantním způsobem trávení volného času dnešn...
Hlavní autor: | Květon, Petr, 1975- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada;
2020
|
Vydání: | Vydání 1. |
Edice: |
Psyché (Grada)
|
Témata: | |
Konspekt: | 159.9 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02980nam a2200577 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 78462 | ||
005 | 20220901080550.0 | ||
008 | 200907s2020 xr a|||e|||cze000|0|cze d | ||
020 | |a 9788027128877 |q (Grada ; |q brožováno) | ||
020 | |a 978-80-86174-23-5 |q (Psychologický ústav AV ČR ; |q brožováno) : |c 249.00 Kč | ||
040 | |a STG001 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
072 | 7 | |a 159.9 |x Psychologie |2 Konspekt |9 17 | |
080 | |a 316.346.32-053.2 |2 MRF | ||
080 | |a 794:004.51 |2 MRF | ||
080 | |a 159 |2 MRF | ||
080 | |a 304 |2 MRF | ||
080 | |a 159.97 |2 MRF | ||
080 | |a 316.624 |2 MRF | ||
080 | |a 79 |2 MRF | ||
080 | |a 159.923.5 |2 MRF | ||
080 | |a 159.95 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Květon, Petr, |d 1975- |7 nlk20020105641 |4 aut |9 107235 | |
245 | 1 | 0 | |a Hraní videoher v dětství a dospívání : |b dopady a souvislosti v sociálně-psychologické perspektivě / |c Petr Květon |
250 | |a Vydání 1. | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Grada; |a Brno : |b Psyche, |c 2020 | |
300 | |a 175 strana : |b ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Psyché | |
504 | |a Obsahuje bibliografii a rejstříky | ||
520 | 2 | |a Kniha seznamuje čtenáře s aktuálními názory odborníků na problematiku videoher v kontextu dětství a adolescence a s jejich doporučeními, jak se vyrovnat s potenciálními riziky a maximalizovat možné přínosy. Autoři popisují, jak a proč se videohry staly dominantním způsobem trávení volného času dnešní mládeže, jaké jsou jejich negativní, ale i pozitivní dopady. Podrobně je rozebrána problematika násilí ve videohrách a nekončící debata akademických odborníků o tom, nakolik videoherní násilí reálně ovlivňuje lidské chování. Poskytnuty jsou i výzkumně zakotvené informace, které umožní rodičům lépe zachytit známky skutečné závislosti na videohrách včetně dalších negativních dopadů nadměrného hraní. | |
546 | |a Anglické resumé | ||
650 | 0 | 7 | |a děti a mládež |7 ph119707 |2 czenas |9 123320 |
650 | 0 | 7 | |a videohry |7 ph137442 |2 czenas |9 13049 |
650 | 0 | 7 | |a videohry |7 ph137442 |x psychologické aspekty |2 czenas |9 13049 |
650 | 0 | 7 | |a videohry |7 ph137442 |x sociální aspekty |2 czenas |9 13049 |
650 | 0 | 7 | |a patologické závislosti |7 ph123998 |2 czenas |9 123323 |
650 | 0 | 7 | |a násilí |7 ph123444 |9 133125 |
650 | 0 | 7 | |a volný čas |7 ph127235 |2 czenas |9 126805 |
650 | 0 | 7 | |a rozvoj osobnosti |7 ph194683 |9 10169 |
650 | 0 | 7 | |a kognitivní procesy |7 ph164350 |2 czenas |9 14942 |
653 | |a závislosti |a psychologie |a počítačové hry |a videohry |a studie | ||
655 | 7 | |a studie |2 czenas | |
830 | 0 | |a Psyché (Grada) |9 117165 | |
910 | |a STG001 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 78462 | ||
993 | |0 0 |1 316100279468 |4 0 |6 613_810000000000000__84 |7 0 |9 86677 |a 171.00 |b 0 |c 279468 |d 2020-09-07 |e 3 |f DOSP |g 613.81/.84 |h 249.00 |i Team Business |j 127 |l DOSP |m 1 |n 0 |r 2023-11-20 |s 2023-09-29 |t 5 |w 2021-10-03 |y KN |