Jak se vyznat v klimatu : encyklopedie pro školáky /
Je opravdu stále tepleji? Pocítí vůbec člověk rozdíl jednoho stupně? Bohatě ilustrovaná encyklopedie pro děti mladšího školního věku popisuje všechno důležité kolem klimatu: jeho rozdíl s počasím, proč existují klimatická pásma či roční období, podle čeho poznáme, jaké počasí bylo v minulosti, i roz...
Hlavní autor: | Scharmacher-Schreiber, Kristina |
---|---|
Další autoři: | Marian, Stephanie, Weberová, Michaela, 1976- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2020
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
Konspekt: | 551 0/9-053.2 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02665nam a2200445 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 79292 | ||
005 | 20230714142548.0 | ||
008 | 210219s2020 xr a|||b|f|cze000|0|cze d | ||
015 | |a cnb003240862 | ||
020 | |a 9788026216391 |q (vázáno) : |c 249.00 Kč | ||
040 | |a STG001 |b cze |e rda | ||
041 | 1 | |a cze |h ger | |
072 | 7 | |a 551 |x Geologie. Meteorologie. Klimatologie |2 Konspekt |9 7 | |
072 | 7 | |a 0/9-053.2 |x Literatura pro děti a mládež (naučná) |2 Konspekt |9 26 | |
080 | |a 551.58 |2 MRF | ||
080 | |a (0.062) |2 MRF | ||
080 | |a (084.11) |2 MRF | ||
080 | |a (0.053.2) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Scharmacher-Schreiber, Kristina |7 xx0251734 |4 aut |9 39299 | |
240 | 1 | 0 | |a Wie viel wärmer ist 1 Grad?. |l Česky |
245 | 1 | 0 | |a Jak se vyznat v klimatu : |b encyklopedie pro školáky / |c Kristina Scharmacher-Schreiber, Stephanie Marian ; z německého originálu Wie viel wärmer ist 1 Grad? přeložila Michaela Weberová |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2020 | |
300 | |a 93 stran : |b barevné ilustrace ; |c 22 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
336 | |a statický obraz |b sti |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | 2 | |a Je opravdu stále tepleji? Pocítí vůbec člověk rozdíl jednoho stupně? Bohatě ilustrovaná encyklopedie pro děti mladšího školního věku popisuje všechno důležité kolem klimatu: jeho rozdíl s počasím, proč existují klimatická pásma či roční období, podle čeho poznáme, jaké počasí bylo v minulosti, i rozmanité ekologické problémy: co jsou skleníkové plyny a jak vznikají, jak můžeme šetřit přírodu a přírodní zdroje, jak vyrábět obnovitelnou energii, jaký důsledek mají klimatické změny i k jakým rozhodnutím v této oblasti v poslední době došlo. Děti si prostřednictvím knihy osvojí základní poznatky o klimatu i způsoby, jakými chránit své životní prostředí | |
650 | 0 | 7 | |a klimatologie |2 czenas |9 103376 |
653 | |a klimatologie |a podnebí |a ekologie |a energie |a šetření |a zero waste |a obrazové publikace |a populárně-naučné publikace |a literatura pro děti a mládež | ||
655 | 7 | |a populárně-naučné publikace |2 czenas | |
655 | 7 | |a obrazové publikace |7 fd132947 |2 czenas |9 103647 | |
655 | 7 | |a publikace pro děti |7 fd133156 |9 13486 | |
700 | 1 | |a Marian, Stephanie |7 xx0251732 |4 aut |4 ill |9 39301 | |
700 | 1 | |a Weberová, Michaela, |d 1976- |7 kpwa5340 |4 trl |9 135769 | |
910 | |a STG001 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 79292 | ||
993 | |0 0 |1 316100281097 |4 0 |6 M_549_560000000000000 |7 0 |9 87551 |a 174.30 |b 0 |c 281097 |d 2021-02-19 |e 0 |f M |g M 549.56 |h 249.00 |i OPA |j 8 |l M |n 0 |r 2022-04-29 |t 7 |w 2021-10-03 |y KN |