Vynikněte! : 47 způsobů, jak přeměnit vaši společnost v jedinečnou /
Autor: Miller, John G., 1958-
Vydáno: (2016)
Hodnocení knihy
Náhled e-knihy:
PDF
Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit e-knihu?
Budování vztahů se zákazníky : CRM v teorii a praxi /
Uloženo v:
Hlavní autor: | Kozák, Vratislav, 1956- |
---|---|
Médium: | Elektronická kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Zlín :
VeRBuM,
2011
|
Vydání: | 1. vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Podobné jednotky
-
Vynikněte! : 47 způsobů, jak přeměnit vaši společnost v jedinečnou /
Autor: Miller, John G., 1958-
Vydáno: (2016) -
Řízení vztahů se zákazníky : procesy, pracovníci, technologie /
Autor: Dohnal, Jan, 1943-
Vydáno: (2002) -
Management zákaznických řešení : jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb /
Autor: Chlebovský, Vít, 1970-
Vydáno: (2017) -
Znamení vztahů /
Autor: Goodman, Linda, 1925-1995
Vydáno: (2009) -
Vydělávejte svými nápady : vytvářejte produkty a služby, po kterých zákazníci touží /
Autor: Osterwalder, Alexander
Vydáno: (2016)