Moderní retail marketing /

Specifika retail marketingu a rovněž popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu a s nimi spojených strategií.

Hlavní autor: Jaderná, Eva
Další autoři: Volfová, Hana
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2021
Vydání: První vydání
Edice: Expert (Grada)
Témata:
Konspekt: 658
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316100307355 288132 339 (neuvedeno) Vypůjčeno
do: 5. 6. 2024
3x