Moderní retail marketing /
Specifika retail marketingu a rovněž popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu a s nimi spojených strategií.
Hlavní autor: | Jaderná, Eva |
---|---|
Další autoři: | Volfová, Hana |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada Publishing,
2021
|
Vydání: | První vydání |
Edice: |
Expert (Grada)
|
Témata: | |
Konspekt: | 658 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení pro dospělé
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316100307355 | 288132 | 339 | (neuvedeno) |
Vypůjčeno
do: 5. 6. 2024 |
3x |