Marketing : základy marketingu. Díl 2. /

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových č...

Celý popis

Hlavní autor: Moudrý, Marek, 1974-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Prostějov : Computer Media s.r.o. 2018
Vydání: Vydání čtvrté
Témata:
Konspekt: 339
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316100267827 267827 339 (neuvedeno) Vypůjčeno
do: 5. 6. 2024
1x