|
|
|
|
LEADER |
01987nam a2200313 4500 |
001 |
58506 |
005 |
20240308123241.0 |
008 |
150311s2014 xr ||||||||||||||czecze d |
020 |
|
|
|a 9788026606000
|q (brož.) :
|c 174.00 Kč
|
040 |
|
|
|a STG001
|b cze
|
100 |
1 |
|
|a Krejčová, Lenka
|7 ola2007404845
|4 aut
|9 105240
|
245 |
1 |
0 |
|a Specifické poruchy učení :
|b dyslexie, dysgrafie, dysortografie /
|c Lenka Krejčová ... [et al.] ; [ilustrace Alice Trojanová]
|
246 |
1 |
3 |
|a Dyslexie, dysgrafie, dysortografie
|
250 |
|
|
|a 1. vyd.
|
260 |
|
|
|a Brno :
|b Edika,
|c 2014
|
300 |
|
|
|a 248 s. :
|b il.
|
490 |
1 |
|
|a Rádce pro rodiče a učitele
|
504 |
|
|
|a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
|
520 |
2 |
|
|a Specifickými poruchami učení jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie). V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší procento žáků základních i středních škol v kategorii žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Statistiky hovoří o přibližně pěti procentech žáků, kteří jsou ve školách tzv. integrováni z důvodu stanovení diagnózy SPU. Mimo to je třeba počítat s neméně velkou skupinou žáků, jejichž obtíže jsou menšího rozsahu, proto nejsou oficiálně integrováni.
|
653 |
0 |
|
|a pedagogika
|a poruchy učení
|a dyslexie
|a dysgrafie
|a dysortografie
|a dyskalkulie
|a rodina
|a škola
|a výchova dítěte
|a metodické příručky
|
700 |
1 |
|
|a Bodnárová, Zuzana,
|d 1997-
|7 mzk20231210471
|4 aut
|9 137114
|
700 |
1 |
|
|a Šemberová, Kamila
|4 aut
|9 116443
|
700 |
1 |
|
|a Balharová, Kamila
|4 aut
|9 116444
|
700 |
1 |
|
|a Trojanová, Alice
|4 ill
|9 116445
|
830 |
|
0 |
|a Rádci pro rodiče a učitele
|9 119013
|
910 |
|
|
|a STG001
|
942 |
|
|
|c KN
|
999 |
|
|
|d 58506
|
993 |
|
|
|0 0
|1 316100245015
|4 0
|6 37_010000000000000
|7 0
|9 65599
|a 174.00
|b 0
|c 245015
|d 2015-03-11
|e 15
|f DOSP
|g 37.01
|h 174.00
|i Albatros Media a.s.
|j 37
|l DOSP
|m 4
|n 0
|r 2023-11-13
|s 2023-08-12
|t 5
|w 2021-10-03
|y KN
|