Specifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie /
Specifickými poruchami učení jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie). V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší procento žáků základních i středních škol v kategorii žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Sta...
Hlavní autor: | Krejčová, Lenka |
---|---|
Další autoři: | Bodnárová, Zuzana, 1997-, Šemberová, Kamila, Balharová, Kamila, Trojanová, Alice |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Edika,
2014
|
Vydání: | 1. vyd. |
Edice: |
Rádci pro rodiče a učitele
|
Témata: | |
Štítky: | Přidat štítek |
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení pro dospělé
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316100245015 | 245015 | 37.01 | (neuvedeno) | Dostupné | 15x |