Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 /

Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele?Ačkoli kniha Nepomuka Gasteigera popisuje vývoj konzumenta ve Spolkové republice, zcela jistě může být velmi podnětná i pro čtenáře českého. Zvláště v souvislosti s častými aférami v oblasti spot...

Celý popis

Hlavní autor: Gasteiger, Nepomuk, 1979-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Academia, 2015
Vydání: Vydání 1.
Edice: Společnost (Academia)
Témata:
Konspekt: 366
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02982nam a2200577 i 4500
001 59871
005 20230124063159.0
008 150605s2015 xr a|||f|||cze001|0|cze d
015 |a cnb002568694 
020 |a 9788020023650  |q (brožováno) :  |c 350.00 Kč 
040 |a STG001  |b cze  |e rda 
041 1 |a cze  |h ger 
043 |a e-gx--- 
045 |a x4x8 
072 7 |a 366  |x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele  |2 Konspekt  |9 18 
080 |a 366-05  |2 MRF 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a 316.3:17.023.5  |2 MRF 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a 658.8:005.52  |2 MRF 
080 |a 366.5  |2 MRF 
080 |a (430)  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Gasteiger, Nepomuk,  |d 1979-  |7 pna2015859184  |4 aut  |9 123527 
245 1 0 |a Konzument :  |b obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 /  |c Nepomuk Gasteiger ; z německého originálu Konsument, vydaného nakladatelstvím Campus Verlag Frankfurt 2010, přeložil Milan Váňa 
246 3 0 |a Obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 
250 |a Vydání 1. 
264 1 |a Praha :  |b Academia,  |c 2015 
300 |a 233 stran :  |b ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Společnost ;  |v sv. 5 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 2 |a Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele?Ačkoli kniha Nepomuka Gasteigera popisuje vývoj konzumenta ve Spolkové republice, zcela jistě může být velmi podnětná i pro čtenáře českého. Zvláště v souvislosti s častými aférami v oblasti spotřebního zboží a hlavně potravin může být kniha se svými postřehy velkou inspirací. Lehkým, leckdy vtipným jazykem zasazuje konzumenta, hlavní postavu konzumní společnosti, do celospolečenských souvislostí. 
648 7 |a 1945-1989  |7 ch460657  |2 czenas  |9 123528 
650 0 7 |a spotřebitelé  |7 ph125967  |z Německo  |y 1945-1989  |2 czenas  |9 123529 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |z Německo  |y 1945-1989  |2 czenas  |9 123530 
650 0 7 |a konzumní společnost  |7 ph121836  |z Německo  |y 1945-1989  |2 czenas  |9 123531 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |z Německo  |y 1945-1989  |2 czenas  |9 123532 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |z Německo  |y 1945-1989  |2 czenas  |9 123533 
650 0 7 |a ochrana spotřebitele  |7 ph123665  |z Německo  |y 1945-1989  |2 czenas  |9 123534 
653 |a ochrana spotřebitele  |a konzumenti  |a reklama  |a teorie  |a monografie 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |9 134082 
765 0 |t Konsument  |9 Česky 
830 0 |a Společnost (Academia)  |9 118864 
910 |a STG001 
928 1 |a Academia 
942 |c KN 
999 |d 59871 
993 |0 0  |1 316100245636  |2 udc  |4 0  |6 SK_339  |7 0  |9 67078  |a 227.50  |b 0  |c 245636  |d 2015-06-05  |e 1  |f SK  |g SK 339  |h 350.00  |j 87  |l SK  |n 0  |r 2022-06-01  |s 2015-06-08  |t 5  |w 2021-10-03  |y KN