Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy /

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají - od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných proje...

Full description

Main Author: Tahal, Radek, 1970-
Format: Book
Language: Česky
Published: Praha : Grada Publishing, 2017
Edition: První vydání
Series: Expert (Grada)
Subjects:
Konspekt: 658
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Location Status Výpůjčky
316100262346 262346 339 (neuvedeno) Available 2x