Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy /

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají - od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných proje...

Celý popis

Hlavní autor: Tahal, Radek, 1970-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2017
Vydání: První vydání
Edice: Expert (Grada)
Témata:
Konspekt: 658
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316100262346 262346 339 (neuvedeno) Dostupné 2x