Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy /

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají - od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných proje...

Celý popis

Hlavní autor: Tahal, Radek, 1970-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2017
Vydání: První vydání
Edice: Expert (Grada)
Témata:
Konspekt: 658
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají - od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh
Fyzický popis: 261 stran : ilustrace ; 25 cm
Bibliografie: Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN: 9788027102068