Formativní hodnocení ve výuce /
Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života. Kniha si klade z...
Hlavní autor: | Starý, Karel, 1961- |
---|---|
Další autoři: | Laufková, Veronika |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2016
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
Konspekt: | 37 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života. Kniha si klade za cíl zorientovat čtenáře v aktuálních trendech hodnocení žáků a tématech, jako je stanovování kritérií hodnocení, poskytování zpětné vazby, práce s chybou, rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. Ve srovnávacím kontextu poukazuje na hlavní cesty rozvoje formativního hodnocení a na možnosti jejich využití při zvyšování kvality výuky na českých školách. Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků |
---|---|
Popis jednotky: |
Terminologický slovník |
Fyzický popis: |
174 stran : ilustrace, faksimile ; 23 cm |
Bibliografie: |
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík |
ISBN: |
9788026210016 |