Formativní hodnocení ve výuce /
Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života. Kniha si klade z...
Main Author: | Starý, Karel, 1961- |
---|---|
Other Authors: | Laufková, Veronika |
Format: | Book |
Language: | Česky |
Published: |
Praha :
Portál,
2016
|
Edition: | Vydání první |
Subjects: | |
Konspekt: | 37 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
LEADER | 02597nam a2200433 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 66631 | ||
005 | 20230309063211.0 | ||
008 | 170503s2016 xr ah||f|||cze001|0|cze d | ||
015 | |a cnb002799379 | ||
020 | |a 9788026210016 |q (brožováno) : |c 339.00 Kč | ||
040 | |a STG001 |b cze |e rda | ||
043 | |a e-xr--- | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.011/.012 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.26/.27 |2 MRF | ||
080 | |a 37.012 |2 MRF | ||
080 | |a (437.3) |2 MRF | ||
080 | |a (048.8:082) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Starý, Karel, |d 1961- |7 mzk2005266022 |4 aut |9 98222 | |
245 | 1 | 0 | |a Formativní hodnocení ve výuce / |c Karel Starý, Veronika Laufková a kol. |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2016 | |
300 | |a 174 stran : |b ilustrace, faksimile ; |c 23 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Terminologický slovník | ||
504 | |a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | 2 | |a Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života. Kniha si klade za cíl zorientovat čtenáře v aktuálních trendech hodnocení žáků a tématech, jako je stanovování kritérií hodnocení, poskytování zpětné vazby, práce s chybou, rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. Ve srovnávacím kontextu poukazuje na hlavní cesty rozvoje formativního hodnocení a na možnosti jejich využití při zvyšování kvality výuky na českých školách. Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků | |
650 | 0 | 7 | |a pedagogická evaluace |2 czenas |z Česko |9 105302 |
650 | 0 | 7 | |a hodnocení žáků |7 ph120775 |z Česko |2 czenas |9 14849 |
650 | 0 | 7 | |a pedagogický výzkum |z Česko |2 czenas |9 104576 |
653 | |a pedagogika |a vzdělávání |a příručky pro učitele |a formativní hodnocení |a kolektivní monografie | ||
655 | 7 | |a kolektivní monografie |7 fd501537 |9 134698 | |
700 | 1 | |a Laufková, Veronika |7 jo2013800430 |4 aut |9 14848 | |
910 | |a STG001 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 66631 | ||
993 | |0 0 |1 316100257181 |4 0 |6 37_000000000000000 |7 0 |9 74237 |a 237.30 |b 0 |c 257181 |d 2017-05-03 |e 13 |f DOSP |g 37 |h 339.00 |i OPA |j 61 |l DOSP |m 4 |n 0 |r 2024-05-02 |s 2024-02-26 |t 5 |w 2021-10-03 |y KN |