Formativní hodnocení ve výuce /

Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života. Kniha si klade z...

Full description

Main Author: Starý, Karel, 1961-
Other Authors: Laufková, Veronika
Format: Book
Language: Česky
Published: Praha : Portál, 2016
Edition: Vydání první
Subjects:
Konspekt: 37
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
LEADER 02597nam a2200433 i 4500
001 66631
005 20230309063211.0
008 170503s2016 xr ah||f|||cze001|0|cze d
015 |a cnb002799379 
020 |a 9788026210016  |q (brožováno) :  |c 339.00 Kč 
040 |a STG001  |b cze  |e rda 
043 |a e-xr--- 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.011/.012  |2 MRF 
080 |a 37.091.26/.27  |2 MRF 
080 |a 37.012  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (048.8:082)  |2 MRF 
100 1 |a Starý, Karel,  |d 1961-  |7 mzk2005266022  |4 aut  |9 98222 
245 1 0 |a Formativní hodnocení ve výuce /  |c Karel Starý, Veronika Laufková a kol. 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Praha :  |b Portál,  |c 2016 
300 |a 174 stran :  |b ilustrace, faksimile ;  |c 23 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Terminologický slovník 
504 |a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 2 |a Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života. Kniha si klade za cíl zorientovat čtenáře v aktuálních trendech hodnocení žáků a tématech, jako je stanovování kritérií hodnocení, poskytování zpětné vazby, práce s chybou, rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. Ve srovnávacím kontextu poukazuje na hlavní cesty rozvoje formativního hodnocení a na možnosti jejich využití při zvyšování kvality výuky na českých školách. Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků 
650 0 7 |a pedagogická evaluace  |2 czenas  |z Česko  |9 105302 
650 0 7 |a hodnocení žáků  |7 ph120775  |z Česko  |2 czenas  |9 14849 
650 0 7 |a pedagogický výzkum  |z Česko  |2 czenas  |9 104576 
653 |a pedagogika  |a vzdělávání  |a příručky pro učitele  |a formativní hodnocení  |a kolektivní monografie 
655 7 |a kolektivní monografie  |7 fd501537  |9 134698 
700 1 |a Laufková, Veronika  |7 jo2013800430  |4 aut  |9 14848 
910 |a STG001 
942 |c KN 
999 |d 66631 
993 |0 0  |1 316100257181  |4 0  |6 37_000000000000000  |7 0  |9 74237  |a 237.30  |b 0  |c 257181  |d 2017-05-03  |e 13  |f DOSP  |g 37  |h 339.00  |i OPA  |j 61  |l DOSP  |m 4  |n 0  |r 2024-05-02  |s 2024-02-26  |t 5  |w 2021-10-03  |y KN