Public relations jako ovlivňování mínění : [teorie a praxe efektivního PR, aktivní a reaktivní PR, PR a komunikační kanály, PR a hegemonie mocenských elit, jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat] /
Autor: Ftorek, Jozef, 1973-
Vydáno: (2009)
Dětství pod palbou : jak velký byznys ovlivňuje děti /
Velké firmy si našly nový zdroj zisku: naše děti. Joel Bakan odhaluje, do jaké míry tyto firmy zneužívají zranitelnost a ovlivnitelnost dětí, jak manipulují se strachem jejich rodičů a jednají bez ohledu na zájmy a zdraví dětí.Počet dětí užívajících psychofarmaka prudce stoupl poté, co výrobci farma...
Hlavní autor: | Bakan, Joel, 1959- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
V Praze :
Triton,
2013
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|