Komunikace s veřejností a ještě něco navíc--- : strategické plánování, marketing a marketingový výzkum, fundraising
Vydáno: (2003)
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby /
Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Slavík, Jakub |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2014
|
Vydání: | 1. vyd. |
Edice: |
Manažer
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Podobné jednotky
-
Komunikace s veřejností a ještě něco navíc--- : strategické plánování, marketing a marketingový výzkum, fundraising
Vydáno: (2003) -
Marketing služeb /
Autor: Janečková, Lidmila
Vydáno: (2001) -
Řízení vztahů se zákazníky : procesy, pracovníci, technologie /
Autor: Dohnal, Jan, 1943-
Vydáno: (2002) -
Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě /
Autor: Machková, Hana
Vydáno: (2009) -
Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka /
Autor: Vysekalová, Jitka, 1941-
Vydáno: (2014)